اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

دعوت آیت‌الله ملک‌حسینی برای حضور در راهپیمایی انزجار از هتاکان پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای از مردم این استان برای راهپیمایی امروز در راستای ابراز انزجار از هتاکان ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) دعوت به عمل آورد.

دعوت آیت‌الله ملک‌حسینی برای حضور در راهپیمایی انزجار از هتاکان پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی امروز در پیامی مردم کهگیلویه و بویراحمد را به حضور در راهپیمایی روز شنبه، در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) دعوت کرد.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در این استان آمده است: شیعیان امیرالمومنین (ع) همچون آن حضرت که مدافع جان برکف و فداکار پیامبر بود و در برابر همه اهانت‌ها و دشمنی‌ها ایستاد و مبارزه کرد در سراسر کشور به منظور نشان دادن ارادت خود به ساحت مقدس آن وجود نازنین و ابراز خشم و انزجار خود که بیانگر برنتابیدن هر اهانتی و اعلام آمادگی برای مقابله با ایادی شیطان و حامیان صهیونیسم می‌باشد در خیابان‌ها به راهپیمایی می‌پردازند.

مردم سرافراز استان، این گونه راهپیمایی‌ها را که حمایت از دین خدا و انقلاب اسلامی است مهم بدانید زیرا که هم فرشتگان الهی آن را ثبت می‌کنند و هم موجب آبروی جمهوری اسلامی است.

اکنون که دشمنان اسلام و ایادی شرک به کینه‌توزی خود ادامه می‌دهند و غافل و بی‌خبر از عذاب دردناکی که در انتظار آن‌هاست عرصه را برای مردم مسلمان سخت کرده‌اند ما پیروان و شیعیان رسول‌الله (ص) در سراسر بلاد اسلامی مخصوصا استان قهرمان و پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد آگاه و مصمم و گوش به فرمان پیشوای ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی در برابر همه ناملایمات ایستاده و برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران آماده فداکاری هستیم.

روز شنبه راهپیمایی استان گسترده و فراگیر خواهد بود و مورد رضایت ولی‌الله الاعظم صاحب‌الزمان(عج) قرار خواهد گرفت.

مردم وفادار کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی را باشکوه برگزار کنید و برای عاقبت به خیری و عافیت خودتان و ما دعا کنید و بدانید که همین دعاهاست که ملت را در برابر حوادث حفظ می‌کند و به ایران عزت می‌بخشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول