اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان برگزار می‌شود / حضور 17 دستگاه اجرایی در نمایشگاه نماز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: از چهارم تا 14 آبان ماه، نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان در حریم یار در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان برگزار می‌شود / حضور 17 دستگاه اجرایی در نمایشگاه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی نماز از چهارم آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان این نمایشگاه، جوانان، دانشجویان، طلاب، اعضای پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئت امنای مساجد و آحاد مردم هستند، افزود:‌ از 26 مهر ماه سال جاری فضاسازی‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر این نمایشگاه در مشهد برگزار شده است، افزود: بازدید از این نمایشگاه به تغییر رفتار افراد منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 200 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با اعتبار 20 میلیون تومان برگزار می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در زمان مذکور از این نمایشگاه در مجموعه ورزشی زیتون زنجان بازدید کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به منظور ارتقای سطح معلومات بازدیدکنندگان، جذب و جلب افکار خاصی از طبقات جامعه در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه با عنوان در حریم یار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حوزه تخصصی نماز است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه یادآور شد: علاقه‌مندان خواهر می‌توانند روزهای فرد از ساعت 8.30 تا 13 از این نمایشگاه بازدید کنند.

ناصری با بیان اینکه برادران می‌توانند روزهای زوج صبح‌ها 8.30 تا 13 از این نمایشگاه بازدید کنند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نیز از 15 تا 21 شب می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سوم آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محتوی این نمایشگاه توسط ستاد اقامه نماز آستان حضرت معصومه (ع) تهیه شده است، خاطرنشان کرد: عکس‌های مختلفی نیز با توجه به عناوین غرفه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ناصری با بیان اینکه کارشناسان مستقر در غرفه‌ها به پرسش‌های بازدید‌کنندگان پاسخ می‌دهند، یادآور شد: غرفه پاسخ به شبهات نماز نیز در این نمایشگاه گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: خداشناسی، مسجد، نماز جماعت، نماز اول وقت، نماز شب، پرده خوانی، مشاوره، عفاف، فاطمیه و غدیر از غرفه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در حین برگزاری نمایشگاه مسابقه تابلوخوانی، حفظ احادیث و روایات برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 313 نفر از بازدیدکنندگان جوایز نفیس دریافت می‌کنند.

وی از مشارکت 17 دستگاه اجرایی برای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

ناصری با بیان اینکه انتظار می‌رود خبرهای این نمایشگاه به روز مخابره شود، خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان دعوت می‌شود از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول