اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان خبر داد

کسب رتبه اول استان اصفهان در زمینه اقامه نماز در کشور

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: استان اصفهان در ارزشیابی‌های صورت گرفته در زمینه اقامه نماز رتبه اول کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه اول استان اصفهان در زمینه اقامه نماز در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، رضا جدیدی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اردستان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 850 امام جماعت در 7 هزار واحد آموزشی استان وجود دارد، اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس استان موظف است در مدارس فاقد نمازخانه اقدام به ساخت نمازخانه کند.

وی خواستار ساخت مسجد مسکن مهر اردستان شد و افزود: نهضت مسجدسازی از برکات امسال اجلاس سراسری نماز بود.

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به راه‌اندازی ستاد اذان نماز استان به ریاست آیت الله مهدوی اشاره کرد و گفت: شهرداری در 330 نقطه از شهر اصفهان دستگاه اتوماتیک خودکار اذان‌گو نصب کرده است.

وی به برگزاری موفق مسابقات کشوری وبلاگ‌نویسی نماز در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مسابقه در دی ماه سال جاری برای دومین سال متوالی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

جدیدی به مسابقه کتابخوانی در محضر یار اشاره کرد و اظهار کرد: نزدیک به 39 هزار جلد کتاب برای این مسابقه بین خانواده‌ها توزیع شد.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری اردستان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین پایه‌های امر به معروف و نهی از منکر نماز است، افزود: دیگر سنت پسندیده اذان است که متأسفانه کمی کمرنگ شده است.

سیدامیر جعفری به جذب و ساماندهی ائمه جماعت در مدارس شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: بیشتر نمازخانه‌های مدارس شهرستان به تجهیزاتی از قبیل جامهری و نوار صفوف مجهز شده است.

وی افزود: نمازخانه دانشگاه پیام نور اردستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیاز به تأمین اعتبار از طریق استانداری دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول