اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

مربیان برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جدیت به خرج دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: مسئولان و مربیان مدارس باید برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز در مدارس جدیت به خرج داده و وضعیت نمازخانه‌های مدارس مناسب اقامه این فریضه الهی باشد.

مربیان برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جدیت به خرج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدضیا‌ءالدین هاشمی در جلسه ستاد اقامه نماز مدارس شهرستان آوج در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه پرداختن به فریضه نماز موجب اصلاح امور زندگی و سعادت‌مندی افراد می‌شود، اظهار کرد: مسئله نماز در مدارس لازم است که به طور جدی مورد عنایت و نگاه مسئولان قرار گیرد چرا که این فریضه الهی به عنوان سپری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است.

امام جمعه شهر آوج اضافه کرد: با توجه به اینکه شخصیت انسانی افراد در مقطع ابتدایی شکل می‌گیرد، بنابر‌این لازم است که به صورت ویژه به این مهم همواره توجه شود.

وی با اشاره به لزوم بازدید از نمازخانه‌های مدارس در راستای توسعه امر نماز عنوان کرد: مسئولان و مربیان مدارس باید برای اقامه هرچه باشکوه‌تر نماز در مدارس جدیت به خرج داده و وضعیت نمازخانه‌های مدارس مناسب اقامه این فریضه الهی باشد.

امام جمعه شهر آوج با بیان اینکه لزوم تربیت در مدارس بسیار جدی است، خاطرنشان کرد: امروز نهادهای تربیتی باید بیش از پیش در مدارس بنا شده و تقویت شوند تا زمینه جلوگیری از بروز انواع مفاسد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه مهیا شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول