اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد:

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فرصتی برای فوق‌برنامه‌های مدارس است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش محمودآباد گفت: تعطیلی پنج‌شنبه مدارس فرصتی برای شرکت در فعالیت‌های فوق‌برنامه است.

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فرصتی برای فوق‌برنامه‌های مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد از فعالیت‌های فوق‌برنامه مجتمع آموزشی و پرورشی امام محمد باقر(ع) روستای دریاسر بازدید کرد.

نعمت‌الله فلاح ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بیان داشت: تعطیلی پنج‌شنبه مدارس فرصتی برای شرکت در فعالیت‌های فوق‌برنامه است و بین شرکت در فعالیت‌های فوق‌برنامه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رابطه مثبت و مستقیم وجود دارد.

فلاح افزود : فعالیت‌های فوق‌برنامه، مجموعه‌ای از تجارب، فعالیت‌ها و فرصت‌هایی است که در درون یا خارج از کلاس درس طراحی و اجرا می‌شوند و اهدافی نظیر رفع نارسایی‌های برنامه درسی، غنی‌سازی برنامه‌ها به منظور یادگیری مناسب را دنبال می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد همچنین توجه به استعدادها، نیازها و علایق متفاوت شاگردان، کمک به پرورش توانایی‌های فردی آنها و دگرگون ساختن محیط آموزشی و تبدیل آن به محیط پرنشاط و پویا را از دیگر اهداف فعالیت‌های فوق برنامه عنوان کرد.

فلاح بیان داشت: ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی است، رابطه نزدیکی با سلامت روانی دارد.

وی افزود: ورزش از اضطراب و افسردگی می‌کاهد، اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و بهترین وسیله برای آزادکردن انرژی‌های اندوخته شده دانش‌آموزان است و این خود بسیار لذت‌بخش و آرامش‌دهنده است.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در پایان اظهار داشت: اگر تعطیلات پنج‌شنبه‌ها با برنامه‌ریزی دنبال شود، تأثیرات مثبتی در کیفیت امور آموزشی و پرورشی خواهد داشت و در واقع دانش‌آموزان با یک برنامه‌ریزی درازمدت می‌توانند برای ارتقای آموزش‌های مدرسه و سلامت جسمی خویش، برنامه‌های مختلف را دنبال کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول