اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

فعالیت 150 مرکز ترک اعتیاد و درمانی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از فعالیت بیش از 150 مرکز ترک اعتیاد و درمانی در استان گلستان خبر داد.

فعالیت 150 مرکز ترک اعتیاد و درمانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ علیرضا جمشیدی در همایش بزرگ "بهبود یافتگان" مواد مخدر که با حضور 5 هزار نفری و مسئولان استانی، بهبود یافتگان و خانواده‎های آنها در مصلای گرگان برگزار شد، اظهار داشت: استراتژی پیشگیری بهترین راه برای دوری کردن از بلای خانمان‌سوز اعتیاد است بنابراین انسان می‎تواند با توکل بر خداوند متعال، اعتماد به نفس و تقویت اعتقادات مذهبی، خود را همواره از گرفتار شدن در بند مخدر و هر وسوسه شیطانی دیگر دور نگه دارد.

وی با بیان اینکه والدین باید محرم اسرار فرزندانشان باشند گفت: فرزندانتان را با الگوهای رفتاری اسلام تربیت کنید و همواره محیط خانه‎هایتان را به گونه‎ای دوستانه کنید که دلبندانتان در محیط امن خانه بیش از هر جایی دارای آسودگی خاطر و آرامش باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امروز در استان گلستان در حال حاضر بیش از 150 مرکز ترک اعتیاد و درمانی وجود دارد تا افرادی که در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار هستند را به سمت و سوی زندگی پاک و شرافتمندانه سوق دهند.

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان یادآور شد: از زمانی که با حکم دادستانی شروع به دستگیری معتادان از سطح و حاشیه شهرها و روستاها کردیم، افرادی که در کنار جوی آب و رودخانه‎ها در حال جان دادن بودند پس از انتقال به مراکز ترک اعتیاد، زندگی خود را بازیافتند و شاید همین حالا به عنوان یک بهبود یافته در جمع شما حضور داشته باشند.

جمشیدی اضافه کرد: به لطف الهی و همت بلند اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد که طی همایش بزرگی با حضور سفرا و مهمانان برجسته داخلی و خارجی در تهران از قناعت استاندار گلستان تقدیر به عمل آمد.

در این همایش آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و دین‎پرست معاون کاهش تقاضا و مشارکت‎های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور حضور داشتند.

سخنرانی حضرت آیت‎الله نورمفیدی، دین‎پرست، همسر یکی از بهبود یافتگان و... از دیگر برنامه‎های این همایش بزرگ بود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول