اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

اعزام 450 دانش‌آموز آستارا به مناطق عملیاتی کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام 450 دانش‌آموز راهیان‌نور این شهرستان به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.

اعزام 450 دانش‌آموز آستارا به مناطق عملیاتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری عصر امروز در مراسم اعزام کاروان‌های بزرگ راهیان‌نور دانش‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه آستارا اردوی دانش‌آموزی راهیان ‌نور به تعداد 450 نفر از آستارا عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند، افزود: این اعزام با هدف بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان و ایثارگران صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا یکی از برکات راهیان ‌نور را برقراری پیوند بین نسل جوان با نسل نخست انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس میراث‌های عظیمی نظیر فرهنگ ایثار و شهادت و شهادت‌طلبی و از خودگذشتگی را برای ما به یادگار گذاشته است.

وی ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را از اهداف اعزام کاروان راهیان‌نور اعلام کرد و یادآور شد: اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

منشوری توجه به برنامه‌های فرهنگی در طول سفر راهیان نور را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: قرائت زیارت عاشورا، ادعیه توسل و کمیل و برگزاری مسابقه‌های مکتوب فرهنگی در طول سفر از برنامه‌های در نظر گرفته شده راهیان نور دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول