اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

دانش‌آموزان گناباد موفق به کتابت کامل قرآن کریم به خط نستعلیق شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: دانش‌آموزان عضو انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی مدیریت آموزش و پرورش گناباد در سال تحصیلی 87-88 موفق به کتابت کامل قرآن کریم به خط نستعلیق شدند.

دانش‌آموزان گناباد موفق به کتابت کامل قرآن کریم به خط نستعلیق شدند

احمد خاکستانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد، اظهار داشت: در انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی با برگزاری کارگاه‌های آموزش خوشنویسی و با شناسایی دانش‌آموزان مستعد در سطح آموزشگاه‌ها و شرکت در آزمون‌های رسمی و کشوری تاکنون 120 نفر از هنر جویان کانون موفق به دریافت گواهینامه رسمی انجمن خوشنویسان در دوره‌های مقدماتی، متوسط، خوش، عالی شده‌اند.

وی افزود: این آمار شرکت کننده دانش‌آموزی و دریافت مدرک رسمی انجمن خوشنویسان ایران در مقطع راهنمایی و متوسطه در سطح استان خراسان‌رضوی بی‌سابقه بوده است.

خاکستانی افزود: دانش‌آموزان عضو انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی مدیریت آموزش و پرورش گناباد در سال تحصیلی 87-88 موفق به کتابت کامل قرآن کریم به خط نستعلیق شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناباد در ادامه با اشاره به تشکیل حلقه صالحین گفت: هدف از تشکیل حلقه صالحین، گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی، گسترش مباحث نظری، بسترسازی برای ارتقای شان و جایگاه بسیج، تعالی معنوی کارکنان بسیجی در عرصه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی و بصیرت سیاسی است.

وی افزود: طرح حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین برای روشنگری و ارتقای سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی ـ اعتقادی اجرا می‌شود.

خاکستانی ادامه داد: در سطح مدیریت آموزش و پرورش این طرح  هر دو هفته یکبار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول