اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی دزفول خبر داد

تشکیل کتابخانه کتب نفیس و خطی در دزفول

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی دزفول از تشکیل کتابخانه کتب نفیس و خطی این شهرستان خبر داد و گفت: برای احداث این کتابخانه مصوبه شورای فرهنگ عمومی وجود دارد.

تشکیل کتابخانه کتب نفیس و خطی در دزفول

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان احداث کتابخانه کتب نفیس و خطی با بیش از 50 هزار جلد کتاب تصویب شد.

وی با اشاره به دیگر مصوبات در این جلسه تاکید کرد: تشکیل ستادهای غدیر، ستاد روز مباهله، برگزاری مراسمات جشن و ... در این جلسه نیز مصوب شد و از عبدالکریم پاک‌سیرت و دیگر دست اندرکاران ثبت موسیقی 24 مقام دزفولی در ردیف آثار معنوی کشور تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به بهترین وجه اجرایی خواهد شد و از این نظر مشکلی وجود ندارد

 

تاج با اشاره به اینکه از روحانیون برجسته دزفول نیز تجلیل می‌شود، گفت: قرار است از دو روحانی برجسته این شهرستان به نام‌های حجت الاسلام مصطفوی و سعد تجلیل شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول