اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد

تحویل موقت 2 باب کتابخانه در کوی ولیعصر و خضر همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان از تحویل موقت دو باب کتابخانه عمومی برای استفاده مردم ساکن مناطق کوی ولیعصر و خضر خبر داد.

تحویل موقت 2 باب کتابخانه در کوی ولیعصر و خضر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در راستای توانمندسازی مناطق پنج‌گانه شهر همدان با همکاری شهرداری همدان و اداره کل راه و شهرسازی دو باب کتابخانه در مناطق خضر و کوی ولیعصر(دیزج) احداث شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی شهدای خضر واقع در مجتمع مسکونی امام خمینی(ره) به مساحت 230 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال با همکاری اداره کل راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان تصریح کرد: کتابخانه عمومی مهر نیز با مساحت 230 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 259 میلیون ریال در محله دیزج با مشارکت شهرداری همدان در راستای رشد و اعتلای اهداف فرهنگی محله احداث شد.

وی با بیان اینکه تصویب و اجرای پروژه‌های توانمندسازی بارقه امید در دیدگان ساکنان این مناطق را روشن می‌کند، بیان داشت: بی‌تردید در آینده‌ای نزدیک با ورود به پروژه‌های اجرایی با کاربری‌های متنوع و تأثیر انکارناپذیر آنها بر ارتقای سطح کیفی زندگی ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی شاهد احیا و پیشرفت این مناطق خواهیم بود.

اسدی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح سلامت و رفاه اجتماعی و تحقق مؤلفه‌های پیشگیری در حوزه تقویت امنیت و ارتقای وضعیت فرهنگی و حقوقی شهروندی اهمیت بسزایی دارد، ابراز داشت: ساماندهی و مدیریت کاربری‌های مزاحم محله‌ای، ظرفیت‌سازی برای توانمندسازی و بهسازی محلات و ارتقای سطح خدمات محله‌ای و شهری نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه است.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک با اختصاص اعتبارات لازم در این محلات شاهد آغاز تحرکی جدی در بهبود و ارتقای شرایط کیفی زندگی ساکنان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ رکن اصلی جلوگیری از هدر رفتن منابع و ایجاد محیطی سالم و امن برای مناطق حاشیه شهر، جلوگیری از گسترش بی‌رویه ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه و حجیم شدن زیان‌بار این مناطق است که مسئولان باید در این امر مهم با جدیت بیشتری اقدام کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول