اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

تقدیر از مسئولان کتابخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: تقدیر از مسئولان کتابخانه‌ها در سطح شهر باید در دستور کار قرار گیرد زیرا سبب دلگرمی آنان می‌شود.

تقدیر از مسئولان کتابخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان عصر امروز در نشست خبری انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد در فرمانداری مشهد اظهار کرد: جلسات بعدی انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد به صورت ماهانه در هر یک از کتابخانه‌های سطح شهر برگزار می‌شود که امیدواریم این طرح سبب دلگرمی مسئولان کتابخانه‌ها شود.

وی ادامه داد: بر اساس بودجه‌هایی که به انجمن تعلق می‌گیرد می‌توانیم طرح‌های پیشنهادی به انجمن را تصویب کنیم.

موحدیان بیان کرد: شش طرح شامل تهیه اطلس پراکندگی کتابخانه‌های عمومی مشهد، ایجاد فرهنگسرای مطالعه و کتابخوانی در مشهد، انعکاس پیشنهاد تصویب قانونی با عنوان قانون گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به مراجع ذی‌صلاح توسط انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در مناسبت‌های گوناگون، برنامه‌ریزی به منظور استفاده از فضاهای سینمایی مشهد در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد از جمله طرح‌هایی است که در جلسات مطرح شده است.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در ارتباط با طرح‌هایی که به انجمن تقدیم می‌شود باید با رای مثبت همه افراد انجمن همراه باشد و تصویب تمام طرح‌های ارسالی به انجمن بستگی به موافقت تمام اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد دارد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد تصریح کرد: در هفته کتاب باید مسابقاتی نیز برای بانوان خانه‌دار برنامه‌ریزی شود تا بتوانند در عرصه کتاب و کتابخوانی باهم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول