اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

اقتدار نیروی انتظامی به دستگاه قضایی برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: اقتدار نیروی انتظامی به دستگاه قضایی برمی‌گردد و تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان کرمانشاه ستودنی است.

اقتدار نیروی انتظامی به دستگاه قضایی برمی‌گردد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم کشوری در نشست مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: هر چند نمی‌توانیم بگوییم کاری که انجام می‌شود بی‌عیب و نقص است، چراکه کار بی‌عیب مختص خداوند متعال و معصومان است، ولی باید نهایت تلاشمان را بکنیم تا این عیب و ایرادها در بخش‌های مختلف به حداقل ممکن برسد.

 کشوری مشکلات را ناشی از کمبود امکانات‌، ضعف آموزش و نظارت دانست و یادآور شد که با همکاری دستگاه قضایی این مشکلات مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز با دستگاه قضایی در استان مشکلی نداریم، گفت: اقتدار نیروی انتظامی به دستگاه قضایی برمی‌گردد و تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان ستودنی است.

کشوری افزود: تاکنون هرگونه همکاری از دستگاه قضایی طلب کرده‌ایم، دستگاه قضایی استان نهایت مساعدت را با ناجا داشته‌ و  این تعامل باید همواره وجود داشته باشد و تقویت شود.

حجت‌الا‌سلام علی مظفری نیز گفت: دستگاه قضایی و انتظامی دو سیستم نظام‌مند و تاثیرگذار در جامعه هستند که موظف به پیشگیری و مقابله با وقوع هر‌گونه جرمی هر چند‌کم و ناچیز در جامعه هستند.

مظفری پیش‌بینی، پیشگیری و آسیب‌شناسی پیش از وقوع جرم را یک ضرورت دانست که تمامی دستگاه‌ها باید در راستای ایجاد وضعیت مطلوب در این زمینه برنامه‌ریزی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر حضور فعال و فوری نیروی انتظامی در حواث استان تاکید کرد و گفت: باید در این راستا بستری مناسب به‌وجود آید و نیروی انتظامی با اقدام عاجل در اتفاقات استان حضوری سریع داشته باشد چراکه نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از مظاهر برجسته اقتدار نظام بوده که همواره نظم‌، امینت و امید را به زندگی می‌بخشد‌‌.

رئیس کل دادگستری استان در این نشست اقتدار‌، قانون‌مداری‌، تلاش در راستای حفظ حقوق شهروندی و رضایت‌مندی نسبی مردم را از بارزترین خصیصه‌های مثبت نیروی انتظامی دانست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول