اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر مقام معظم رهبری صورت گرفت

دلجویی ‌سردار رادان‌ از خانواده‌های شهدای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: فرزندان شهدا، قشر فرهیخته کشور ایران اسلامی هستند.

دلجویی ‌سردار رادان‌ از خانواده‌های شهدای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، احمدرضا رادان هم‌زمان با حضور پر برکت حضرت امام خامنه‌ای به استان خراسان‌شمالی، در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آن‌ها، از خانواده شهید فیروزه در این استان دیدار و دلجویی کرد.

وی در این دیدار پاسداشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: این افتخاری است که هم‌زمان با تشریف‌فرمایی حضرت آقا در استان، بتوانیم از تعدادی خانواده شهدا دلجویی کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: وقتی در یک خانواده فردی شهید می‌شود خداوند نعمت‌های بی‌شماری در این دنیا و آخرت به خانواده شهید می‌بخشد.

وی تاکید کرد: برای خانواده شهدا، خداوند بهترین تکیه‌گاه و پشتیبان همسر و فرزندان آن‌هاست و همین امر بالاترین نعمت محسوب می‌شود. 

رادان بر لزوم توجه به خانواده‌های معظم شهدا به عنوان یادگاران ارزشمند شهدا و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خواهر و همسر شهید بودن بالاترین افتخار است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در پایان سخنان خود اشاره‌ای به یک روایت کرد و گفت: در این روایت خواندم که خداوند می‌فرماید: خودم ضمانت بازمانده‌های خانواده شهدا را می‌کنم. 

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول