اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تأمین نظم و امنیت سفر مقام معظم رهبری بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد تأمین نظم و امنیت سفر مقام معظم رهبری را بی‌نظیر خواند و گفت: حضور پلیس در همه جا پر رنگ است و در گزارش‌هایی که از مردم دریافت می‌کنیم عملکرد نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت اسلامی است.

تأمین نظم و امنیت سفر مقام معظم رهبری بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: یکی از نعمت‌ها و افتخار بزرگی که در این روزها نصیب مردم ولایتمدار و شهیدپرور باب الرضا شده است، حضور پر برکت ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای است.

وی افزود: آرزویی دیرین که اکنون برآورده شده و مردم از نزدیک جاذبه ولایت را احساس کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های فعال برای حضور مقام معظم رهبری آماده بودند و ایستگاه‌های صلواتی، مجلس دعا، سجده شکر و... به صورت خودجوش در بحث استقبال از حضرت آقا لحظه‌ای فراموش نشدنی و تاریخی خلق کردند.

وی یکی از دستگاه‌های فعال که از ماه‌ها قبل آمادگی لازم و کامل را در بحث استقبال داشت‏، نیروی انتظامی دانست و گفت: این نیرو حقیقتاً توانست یک امنیت مثال‌زدنی همواره توأم با ادب و اقتدار را در بحث  استقبال از مقام معظم رهبری در استان را برقرار کند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه تاکنون عملکرد نیروی انتظامی در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، ترافیکی عالی بوده است، تصریح کرد: ناجا در تمام عرصه‌ها با توجه به رشد قابل ملاحظه سازمان، در زمینه رعایت حقوق شهروندان به عنوان یک نیروی فهیم و مردمی برای مردم خراسان‌شمالی شناخته شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اقتدار پلیس در برخورد با قانون شکنان قاطعانه است، گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی ناجا در زمان حال قابل تقدیر و ستایش است.

حجت‌الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنانش عملکرد ناجا در خصوص تأمین نظم و امنیت سفر مقام معظم رهبری را بی نظیر خواند گفت: حضور پلیس در همه جا پر رنگ است و در گزارش‌هایی که از مردم دریافت می‌کنیم عملکرد نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شواهد و شناخت خودم، احساس امنیت قابل قبولی در سطح استان حاکم است، گفت:  نمره قابل قبول ناجا را در حد عالی می‌دانیم و همین مسئله را در بدو ورود مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به ایشان گزارش دادم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول