اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی چناران:

پیگیری‌ برای استخدام نابینایان در دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران گفت: پیگیری‌های لازم برای استخدام نابینایان در دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد.

پیگیری‌ برای استخدام نابینایان در دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد

فاطمه آزاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: در شهرستان چناران حدود 100 مددجو نابینا و نیمه‌بینا زیرپوشش بهزیستی هستند که از این تعداد نابینا 17 نفر از آنها ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند و 83 نفر غیرمستمری بگیر هستند و همچنین 10 نفر از آنها در حال تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران افزود: از بین مددجویان نابینا 3 ورزشکار موفق جودکار در سطح آسیایی و پارالمپیک مقام‌هایی را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای قدردانی و تشویق و ایجاد فضای شاد و آرامش بخش برای این عزیزان به مناسبت روز عصای سفید مراسم تجلیل از این عزیزان در تالار عدل مشهد مقدس برگزار شد.

آزاد از استخدام معلولین نابینا و کم‌بینا در ادارات دولتی خبر داد و بیان داشت: تاکنون تعدادی از آنان در مراکزی مانند شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و تامین اجتماعی با پیگیری لازم استخدام شده‌اند و پیگیری نیز برای مابقی نابینایان و کم بینایان جهت استخدام انجام خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی چناران افزود: به جهت حمایت از معلولان و در راستای حفظ استقلال عملی در زندگی اجتماعی و فردی لوازم کمک توان بخشی مانند ساعت گویا، روزنامه مخصوص نابینایان، لوح و قلم و غیره به آنان اعطا شده است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول