اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی:

24 گروه همیار در شهرهای استان مرکزی فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از فعالیت 24 گروه همیار در شهرهای مختلف استان خبر داد.

24 گروه همیار در شهرهای استان مرکزی فعالیت دارند

آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر 24 گروه همیار به همت بهزیستی در شهرهای استان راه‌‌اندازی شده که از این تعداد یک گروه در هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: گروه همیار خیاطان گلسار اراک برای نخستین بار در کشور متشکل از افراد در معرض آسیب هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: این گروه بیش از یک سال با حمایت‌های معاونت امور اجتماعی آموزش‌های لازم در زمینه خیاطی را فرا گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.

همتا در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه جامعه هدف از اول آبان ماه خبر داد و خاطر نشان ساخت: دوره آموزشی‌ مهارت‌های زندگی از اول آبان ماه برگزار خواهد شد، همچنین دوره توجیهی مربیان مهدهای کودک و والدین کودکان با موضوع تربیت جنسی کودکان با حضور 100 نفر آغاز شده است.

وی بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری 63 نفر از فرزندان پسر جامعه هدف به منظور دریافت کارت معافی به مراکز مربوطه معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون 30 نفر کارت معافیت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول