اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

توسعه گردشگری موجب پویایی اقتصاد کوهبنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: تنها راه پویا کردن اقتصاد شهرستان، گسترش و توسعه صنعت گردشگری کوهبنان است.

توسعه گردشگری موجب پویایی اقتصاد کوهبنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: طی 33 سال گذشته با رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین همت جوانان این مرز و بوم در بسیاری از زمینه‌ها شاهد پیشرفت بوده‌ایم.

وی بیان کرد: امروز جوانان ایران اسلامی در بحث هسته‌ای، هوا و فضا، بهداشت، نظامی و ... حرف برای گفتن دارند که این امر زمینه نگرانی دشمنان را فراهم کرده است.

متقی اذعان داشت: بروز و شکل‌گیری جنبش‌های اسلامی در کشورهای منطقه با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی زمینه را برای مقابله دشمنان با جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده و موجب شده آنها طی این ایام از راه‌های گوناگون از جمله جنگ تحمیلی، ترورها، تهاجم فرهنگی و ... به دنبال ضربه زدن و به زانو درآوردن مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این مرز و بوم به لطف خداوند از تمام این پیشامدها در سایه ولایت و رهبری سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند.

متقی عنوان کرد: دشمن و در راس آن جهان غرب و استکبار بسیج شده‌اند تا به نوعی با فشار و تحریم انقلاب اسلامی را دچار مشکل کنند اما ایستادگی مردم در کنار منویات مقام معظم رهبری باز هم زمینه خفت و خواری آنها را فراهم می‌کند.

این مسئول گفت: آمریکا و غربی‌ها با تحریم‌ها به دنبال ضربه زدن به دین، عدم اطاعت ما از ولی‌فقیه و خدشه‌دار کردن مسئله ظهور هستند که ان‌شاء‌الله مقاومت مردم سبب گذر از این مرحله می‌شود.

متقی بیان داشت: با توجه به بحث تحریم‌ها تعدادی از دشمنان داخلی با احتکار و گرانفروشی به دنبال همسو شدن با دشمنان هستند که ان‌شاء‌الله با جدیت و بدون اغماض با آنها برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، باید نسبت به گسترش مشاغل خانگی و طرح‌های زودبازده اقدام و بسیاری از مایحتاج خود را در کشور تولید کنیم و از خرید کالاهای خارجی بپرهیزیم.

وی با اشاره به پرداخت وام طرح مشاغل خانگی و زودبازده از سوی صندوق مهر امام رضا (ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان کوهبنان افزود: سال گذشته بیش از 800 پرونده وام در کمیته امداد تشکیل شد که بیش از 90 درصد متقاضیان نسبت به دریافت وام اقدام کردند. 

متقی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز 500 سهمیه وام داریم که متقاضیان می‌توانند با تشکیل پرونده نسبت به دریافت وام و راه‌اندازی  مرغداری و دامپروری اقدام کنند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در زمینه آسفالت خیابان‌ها، زیباسازی پیاده‌روها، بهسازی و زیباسازی روستاها و مناطق گردشگری شهرستان کوهبنان ابراز داشت: تنها راه پویا کردن اقتصاد شهرستان گسترش و توسعه صنعت گردشگری کوهبنان است.

متقی بیان کرد: ان‌شاء‌الله با راه‌اندازی و افتتاح طرح‌ها به ویژه آکواریوم شیشه‌ای در روستای تاریخی باب‌گزک به زودی زمینه حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول