اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

هندبالسیت‌های قزوینی نخستین امتیاز خود را کسب کردند

خبرگزاری فارس: هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین با کسب تک امتیاز دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز، نخستین امتیاز خود را در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور کسب کردند.

هندبالسیت‌های قزوینی نخستین امتیاز خود را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز رفتند که در پایان موفق شدند با نتیجه 27 بر 27 این تیم را متوقف کنند‌.

این تساوی به نوعی نخستین امتیاز تیم کاسپین در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

البته این نتیجه درحالی در تبریز برای شاگردان قاسم کاظمی رقم خورد که بازیکنان تیم کاسپین در دقایق آخر بازی با سه گل از میزبان تبریزی خود پیش افتاده بودند.

تیم کاسپین قزوین با این نتیجه با کسب یک امتیاز از سه دیدار برگزار شده خود، با سه پله صعود در مکان هفتم جدول قرار گرفت.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین در دو دیدار برگزار شده خود در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، به ترتیب مقابل تیم‌های فولادماهان اصفهان و ثامن‌‌‌‌الحجج مشهد تن به شکست داده بود.

شاگردان قاسم کاظمی در دیدار نخست خود مقابل تیم مدعی فولادماهان اصفهان با نتیجه 31 بر 16 بازی را واگذار کردند و در بازی هفته دوم خود نیز در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه 30 بر 14 مغلوب ثامن‌الحجج مشهد شدند.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین که با انصراف یکی از تیم‌های لیگ برتری و با موافقت فدراسیون جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌ است در نخستین دیدار خود نیز در اصفهان بازی را به تیم فولاد سپاهان این شهر واگذار کرده بودند.

به نظر می‌رسد روند نتیجه‌گیری تیم هندبال کاسپین قزوین با جذب شش بازیکن جدید در بازی‌های آینده بهتر شود و این تیم بتواند بازی‌های بهتری را مقابل رقیبان به نمایش بگذارد‌‌.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ده تیم به صورت رفت و برگشت ‌برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول