اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

استقبال از سینماهای خراسان جنوبی کم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: استقبال از سینماهای استان کم است و در این راستا دستگاه‌های اجرایی استان موظف به حمایت از هنرمندان هستند.

استقبال از سینماهای خراسان جنوبی کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: مسئولان باید با خرید آثار هنری از هنرمندان حمایت کنند.

وی افزود: هنر باید در چارچوب قوانین حیات‌بخش اسلام قرار گیرد و دستگاه‌های فرهنگی باید توجه کنند که بهترین هنرمندان و فرصت‌ها را انتخاب کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موضوع وقف در جامعه اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت این موضوع چند برابر شده بنابراین باید فرهنگ وقف در جامعه گسترش یابد.

رشید با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از موقوفات استان وجود دارند که باید احیا شوند، ادامه داد: اجرای نیت واقف باید مورد توجه مسئولان وقف قرار گیرد.

وی تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید معوقات و بدهکاری‌های خود را در حوزه وقف در اختیار اوقاف قرار دهند.

استاندار خراسان جنوبی اعتبارات مصوب استان در سال 91 را 237 میلیارد تومان دانست و گفت: خراسان جنوبی دو درصد اعتبارات کشور را در اختیار دارد.

*برگزاری به موقع نماز جماعت در ادارات در دستور کار باشد

رشید بر برگزاری به موقع نماز جماعت در ادارات تأکید کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید نماز جماعت اول وقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی نیز به مصوبه‌های جدید دولت در راستای اصل تمرکززدایی، تفویض اختیار و پیشبرد هرچه بهتر امور اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه جدید دولت، اختیارات رئیس جمهور و هیئت وزیران در انجام وظایف مربوط به هر استان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به استاندار موکول می‌شود.

محمدرضا گلرو افزود: در حوزه پولی و بانکی و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی باید ستاد تقویت و سلامت اداری در نظام بانکی تشکیل شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول