اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

هزینه برق سینما بهمن 2 میلیون تومان بیشتر از درآمدش بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: در پنج ماهه نخست امسال هزینه برق سینما بهمن بوشهر بیش از دو میلیون تومان بیشتر از درآمدش بوده است.

هزینه برق سینما بهمن 2 میلیون تومان بیشتر از درآمدش بوده است

سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سینما بهمن بوشهر بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سینمای بوشهر است که دو سالن فانوس و دریا دارد و در پنج ماهه امسال 53 میلیون و 320 هزار ریال درآمد داشت اما تنها هزینه برق این سینما 76 میلیون و 525 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این در حالی است که هزینه‌های آب و تلفن و ... محاسبه نشده است و این امر مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: از کل درآمد حاصله از فروش بلیط سینما نصف درآمد متعلق به صاحب فیلم است، بر این اساس از کل درآمد سینا بهمن بوشهر در پنج ماهه امسال 53 میلیون و 320 هزار ریال نیز سهم صاحب فیلم شده و همین مبلغ هم به خود سینما می‌رسد.

وی درباره نقش خبرگزاری‌ها و مطبوعات در حمایت از هنر سینما و سینماها اظهار داشت: خبرگزاری‌ها با انتشار مناسب اخبار و اطلاع‌رسانی می‌توانند تصویر روشنی از هنر سینما و سینماداران انعکاس دهند تا هم مسئولان و هم مردم با آگاهی از این وضعیت اقدامات حمایتی داشته باشند.‌

رئیس حوزه هنری بوشهر در ارتباط با فعالیت خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس در هر شرایط حامی مردم بوده و همیشه سعی بر این داشته حقیقت را بیان کند.

سیدزاده اظهار داشت: خبرگزاری فارس در این چند سال فعالیت خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را به دست آورد به گونه‌ای که هر ایرانی خود را موظف می‌داند هر روز نگاهی به این خبرگزاری داشته باشد و داده‌های این خبرگزاری را رصد کند.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان داشت: این خبرگزاری در هر شرایط حامی مردم بوده و همیشه سعی بر این داشته حقیقت را بیان کند.

وی بیان کرد: نقطه قوت این خبرگزاری در این است که خبرها را قبل از هر خبرگزاری منعکس می‌کند و این نشان از حضور خبرنگاران هوشیار و کارکشته در این مجموعه است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول