اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امید زندگانی در گفت و گو با فارس:

‌هنرپیشه‌های قدیمی‌ سینما ‌به حاشیه رانده شده‌اند/‌دو پیشنهاد خوب دارم

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: با وجود اینکه وضعیت اقتصاد سینما هنرپیشه‌های قدیمی‌تر را به حاشیه رانده است هم اکنون برای بازی در تله فیلم تاریخی همام آماده می‌شوم.

‌هنرپیشه‌های قدیمی‌ سینما ‌به حاشیه رانده شده‌اند/‌دو پیشنهاد خوب دارم

امید زندگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره دغدغه این روزهای خود اظهار کرد: موسیقی دغدغه دوست‌ داشتنی من است و چون کمتر به بازیگری من توجه می‌شود برای اینکه از فضای هنری دور نشوم به سمت و سوی موسیقی رفته‌ام تا آرامش لازم را داشته باشم.

وی افزود: اکنون دو پیشنهاد کار برای بازی دارم که یکی سریالی جنگی است که فیلم‌برداری آن از هفته آینده آغاز می‌شود و دیگری تله فیلم تاریخی به نام همام که درباره یکی از یاران امام علی(ع) است که از اوایل آبانماه کلید می‌خورد و تست گریم هر دو کار نیز انجام شده است.

این بازیگر سینما ‌تاکید کرد: این دو دغدغه‌ای است که در زمینه بازیگری منتظر آن هستم و در زمینه موسیقی نیز در ذهنم در حال طراحی ملودی‌هایی هستم که در آینده به صورت آلبوم موسیقی عرضه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از فضای سال‌های مجری‌گری خود در رادیو فاصله گرفته است، گفت: من رادیو را خیلی دوست داشتم و دارم و امیدوارم روزی دوباره به این رسانه برگردم اما فراگیری رادیو وجواب‌گویی اقتصادی رادیو برای کسانی که می‌خواهند در تلویزیون فعالیت کنند غنای لازم را ندارد.

زندگانی تاکید کرد: رادیو را برای زمانی گذارده‌ام که به دلیل کهولت سن کمتر می‌توانم جلوی دوربین بروم که آن زمان به رادیو برمی‌گردم چرا که رادیو در واقع خانه دوم من است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر بازیگر بودن برادرش و اینکه پیش از این مجری رادیو بوده برای بازیگری وی موثر بوده است، گفت: من به این موضوع فکر نکرده‌ام، شاید تأثیرگذار بوده است اما این نکته را نیز از نظر دور نداریم که مسایل اقتصادی و بودجه‌ها در سینما آثار هنری را کمتر کرده است و این موضوع بازیگران قدیمی‌تر را به گوشه‌نشینی دعوت می‌کند و کارگردانان و تهیه‌کنندگان ترجیح می‌دهند از بازیگران جوان‌تر که از لحاظ  دستمزد برای برای تهیه‌کننده به صرفه‌تر است، استفاده شود.

این بازیگر سینما تصریح کرد: این جریانی نیست که تنها برای من اتفاق افتاده باشد بلکه برای بسیاری از هنرپیشه‌های پیشکسوت‌تر از من نیز رخ داده است که این روزها آنها را کمتر در آثار هنری تلویزیونی و سینمایی می‌بینیم.

وی تاکید کرد: ترجیح می‌دهم کم‌کم خودم به کارگردانی روی آورم و با توجه به اینکه یکی دو عدد تله‌فیلم آماده کارگردانی دارم تنها منتظر سرمایه‌گذار خوب هستم تا در این زمینه فعالیت کنم و شاید در فیلم‌های خودم بازی کنم.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول