اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

اجرای طرح خانواده پایدار سبب تبین مولفه‌های زندگی در میان جوانان شد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اجرای طرح خانواده پایدار سبب تبین مولفه‌های زندگی در سطح کشور و میان جوانان شد.

اجرای طرح خانواده پایدار سبب تبین مولفه‌های زندگی در میان جوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق اکبری صبح امروز و در سومین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح خانواده پایدار در سطح کشور سبب تبیین مولفه‌های زندگی در میان جوانان  شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای طرح خانواده پایدار گفت: سازمان ملی جوانان در سال 1385 طرح جامع خانواده پایدار را با هدف تکریم نقش خانواده و ترویج ازدواج به هنگام در شورای ملی جوانان تصویب کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح خانواده پایدار برای نخستین بار در کشور، ادامه داد: این طرح در سال جاری و با ادغام سازمان‌های ملی جوانان و تربیت بدنی که در نهایت سبب تشکیل وزارت ورزش و جوانان شد به طور خاص مورد توجه قرار گرفت.

در ادامه این مراسم محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی ترویج ازدواج آسان را مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی دانست.

استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که سبب خوشبختی و تداوم زندگی می‌شود، ازدواج آگاهانه و به هنگام است.

صلاحی رعایت اصل صداقت، واقعیت‌های زندگی و درک متقابل از یکدیگر را هم ارزیابی کرد و گفت:  بسیاری از اختلافات ناشی از ندانستن واقعیات زندگی و کنار نیامدن با آنها است.

استاندار خراسان‌رضوی در رابطه با طرح خانواده پایدار گفت: در این طرح زمینه‌ها و معیارهایی برای زندگی‌های پایدار و تحکیم خانواده‌ها و انتخاب‌های آگاهانه و ازدواج‌های به هنگام مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: همه آحاد جامعه از خانه و خانواده تا مسئولان در دستگاه‌ها باید نسبت به آموزش زوج‌های جوان اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول