اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بویین زهرا:

خانه مطبوعات بویین زهرا به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: خانه مطبوعات بویین زهرا به زودی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

خانه مطبوعات بویین زهرا به زودی افتتاح می‌شود

علی زارعی صبح امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از فرهنگیان شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌های این شهرستان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی و افتتاح می‌شود، اظهار کرد: رسانه‌ها در دنیای کنونی نقش ویژه‌ای را در هدایت افکار و اندیشه‌ها به عهده داشته و سبب روشنگری حقایق می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: هنر رسانه‌ها و مطبوعات در انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های مشترکی است که بین یک ملت و حکومت رواج دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید در دریافت حقایق و واقعیت‌های روز جامعه تیزبین و هوشیار باشند، تصریح کرد: نظام سلطه در تلاش است تا با انواع شیوه‌ها و ابزار‌های تبلیغاتی خویش افکار ملت‌های اسلامی را سوی باطل کشانده و آنان را از مسیر اصلی خویش دور کند اما قطعا بصیرت و هوشیاری مردم  هر زمانی خنثی‌کننده تمام توطئه‌‌های استکبار است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در تحولات منطقه بیداری اسلامی افزود: بسیاری از رسانه‌های غربی و آمریکایی نسبت به کشتار مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در کشور‌های مختلف و به‌ویژه حکومت‌های اسلامی به طور کامل بی‌تفاوت بوده و هیچ عکس‌العملی را از خویش به دنیا نشان نمی‌دهند.

زارعی ادامه داد: اما همین رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغات‌چی استکبار و غرب با انواع راهکار‌ها و ترفند‌های ظالمانه سعی می‌کنند تا رخداد‌ها و دستاورد‌های نظام‌های اسلامی را به طور وارونه جلوه داده  و روحیه استقامت را در بین ملت‌های الهی کمرنگ و کوچک جلوه دهند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های متعهد و ارزشی انقلاب اسلامی امروز باید سکانداری هدایت و تبیین مواضع نظام اسلامی را در عرصه‌های گوناگون بر عهده گرفته و به ایفای صحیح نقش خود بپردازند، عنوان کرد: دولت و مسئولان دیگر نیز ملزم به حمایت و پشتیبانی‌های دلسوزانه از این اقشار هستند و باید آنان را زیر حمایت‌های معنوی و مادی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول