اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته اجرایی انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل خبر داد

27 شهریور موعد انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل

خبرگزاری فارس: عضو کمیته اجرایی انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: ‌پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل 27 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

27 شهریور موعد انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی در نشست کمیته اجرایی انتخابات در اردبیل اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان اردبیل روز دوشنبه 27 شهریور از ساعت 17 عصر به مدت دو ساعت در تالار بیضای اردبیلی برگزار می‌شود.

وی مدت زمان رأی‌گیری را تنها دو ساعت اعلام کرد و افزود: این زمان قابل تمدید نمی‌باشد.

محمدی به تلاش‌های انجام شده توسط کمیته منتخب و تام‌الاختیار مجمع عمومی در برگزاری جلسات مختلف و بیش از 40 ساعت کار کارشناسی و دقیق در تعیین اسامی خبرنگاران واجد شرایط تصریح کرد: دیروز آخرین جلسه این کمیته برگزار شد و لیست تأیید شده و نهایی کمیته در اختیار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گرفت تا برای این افراد واجد شرایط برگ رأی صادر شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اعضای خانه مطبوعات که دارای واجد شرایط هستند هنگام مراجعه جهت اخذ برگ رأی باید کارت ملی و یا شناسنامه و در صورت امکان کارت عضویت خانه مطبوعات را ارایه کنند.

وی اضافه کرد: براساس ماده 10 اساسنامه خانه مطبوعات در صورتی که حضور عضوی میسر نباشد، می‌تواند حق رأی را به موجب وکالت‌نامه به عضو دیگری یا نماینده تام‌الاختیار خود واگذار کند.

به گزارش فارس، عضو کمیته اجرایی انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل بیان کرد: وکالت‌نامه‌ها حداقل دو روز از تاریخ جلسه باید توسط نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأیید شود و در صورت تأیید نشدن وکالت‌نامه قبل از تاریخ و روز جلسه به موکل اطلاع داده می‌شود به طوریکه هر عضو در مجمع عمومی فقط می‌تواند وکالت یک نفر را قبول کرده و اعضا نمی‌توانند بیش از دو جلسه پی‌یاپی وکیل اختیار کنند.

رئیس کمیته منتخب و تام‌الاختیار مجمع عمومی ادامه داد: ‌اسامی نهایی کاندیداها پس از اعلام نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دو روز قبل از تاریخ برگزاری انتخابات منتشر می‌شود.

محمدی یادآور شد: در این انتخابات دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی، سه نفر از روزنامه‌نگاران مطبوعات محلی، ‌یک نفر از مسئولان نمایندگی و سرپرستی‌های نشریات سراسری و غیر محلی و یکی از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها به عنوان هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول