اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد

تشکیل خانه مطبوعات کیش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تشکیل خانه مطبوعات در این جزیره تاکید کرد.

تشکیل خانه مطبوعات کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، واقع در آب‌های جنوبی بندرلنگه در غرب هرمزگان، علیرضا عامری در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در جزیره که با حضور برخی از معاونان سازمان منطقه آزاد برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه "چگونه شما در ایامی که دولت با بیشترین هجمه‌ها رو به رو است در جزیره‌ای که در شرایط معمولی از عدم ثبات به عنوان پاشنه آشیل مدیران قبلی نام برده شده است، بر مسند مانده‌اید؟" تصریح کرد: انگیزه و پشتکار در خدمت‌رسانی به مردم را همواره سرلوحه کار خود قرار داده‌ام و هیچ گاه در این رهگذر کوتاه نیامده و قطع یقین بدانید که تا آخرین لحظه‌ای نیز به همین شکل به کارم ادامه خواهم داد.

وی در ادامه افزود: ثبات مدیریت از ارکان اصلی مدیریت پویا به شمار می‌رود اما این بدین معنی نخواهد بود که تنها با حضور همان مدیر کارها خوب پیش برود و بلکه ثبات مدیریت باید به گونه‌ای باشد که سیستم مدیریت متکی به فرد نباشد و مدیر بعدی نیز با ادامه رویه رو به رشد و صحیح قبلی کارهای ناتمام را به سرانجام برسانند و به نوعی مبتنی به الگوی مدیریتی استاندارد گام بردارد.

عامری، جایگاه و نقش رسانه در عمر مدیریت خود را اساسی عنوان و تاکید کرد: اگر تاکنون توانسته‌ام در خدمت‌رسانی موفق عمل کنم آن را مرهون قلم اهل رسانه این دیار می‌دانم چرا که اعتقاد دارم با بهره جستن از انتقادهای سازنده رسانه‌ها می‌توان به پویایی رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل خانه مطبوعات کیش خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع ترتیبی اتخاذ شده تا یک واحد در برج صدف در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد و جلسات هم‌اندیشی و مباحث مربوط به این صنف در آنجا تشکیل شود.

وی بیان واقعیت‌ها در راستای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و در عین حال بدون جهت‌گیری‌های سلیقه‌ای را اصلی‌ترین وظایف خبرنگار بیان کرد و گفت: بیان انتقاد سازنده قطعاً راهگشای بسیاری از چالش‌های مدیریتی خواهد بود و من هم با استقبال از این انتقادها تلاش خواهم کرد ضمن بهره جستن از آنها در بهینه‌سازی خدمت گام‌های استوار بردارم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: زکریایی از مدیران ارزشی به شمار می‌رود اما باید بگویم در کار و خدمت‌رسانی به هیچ عنوان با کسی تعارف ندارم و امیدوارم ایشان در هر جای دیگری که مشغول خدمت هستند نیز موفق باشند و در شرایط کنونی در آینده‌ای نزدیک معاون فرهنگی و اجتماعی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول