اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

27 شهریور موعد برگزاری انتخابات خانه مطبوعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل در 27 شهریور ماه خبر داد.

27 شهریور موعد برگزاری انتخابات خانه مطبوعات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی صبح امروز در نشست مدیران فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار داشت: تاکنون تمام مراحل برگزاری انتخابات با نظارت دقیق از سوی فرهنگ و ارشاد و خود اهالی خانه مطبوعات انجام شده و ما عصر فردا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و کم حاشیه خواهیم بود.

وی افزود: انتخابات خانه مطبوعات از ساعت پنج عصر در تالار بیضای اردبیل آغاز خواهد شد و اعضای خانه مطبوعات که اسامی آنها انتشار یافته می‌توانند در این انتخابات حضور داشته و به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان داشت: در این انتخابات دو نفر از مدیران و مسئولان نشریات محلی، سه نفر از روزنامه‌نگاران مطبوعات محلی، یک نفر از مسئولان نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها به عنوان هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.

این مسئول در ادامه از برگزاری جشنواره تئاتر استان اردبیل از اول تا سوم مهر ماه خبر داد و گفت: بیستمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در سالن‌های نمایش و همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی خوانی رضوی در اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار این آثار از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه پنج داور ملی برای جشنواره بین‌المللی رضوی انتخاب شده‌اند، افزود: قاسم رافتی، لطیف کاظمی، ودود موذن، شهروز حبیبی و شاپور امانی داوران این جشنواره هستند که خود جزو مداحان به نام و پیشکسوتان این حوزه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در پایان سخنان خود ابراز داشت: از بین 669 اثر ارسال شده به جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی ‌خوانی رضوی، در بخش مداحی 26 اثر و در بخش چاوشی ‌خوانی نیز 15 اثر توانستند در مرحله رقابت نهایی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول