اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود

مهمترین مشکلات روستاییان جوانرودی نداشتن راه اصلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: به برکت سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در راستای بهسازی و آسفالت راه اصلی روستاهای جوانرود اقدامات موثری انجام گرفته است.

مهمترین مشکلات روستاییان جوانرودی نداشتن راه اصلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، مصطفی عظیمی صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش کلاشی شهرستان جوانرود اظهار کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان جوانرود زمینه‌سازی برای تامین رفاه و آسایش مردم شهرستان به‌ویژه اهالی مناطق محروم و روستاهای دورافتاده در راستای سیاست خدمت‌رسانی بی‌منت و گسترده دولت و نظام به مردم است.

عظیمی ادامه داد: برای بهسازی و آسفالت 18 کیلومتر راه بخش کلاشی 18 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و سفر مقام معظم رهبری هزینه شده است.

وی نداشتن جاده و راه اصلی را از مهمترین مشکلات روستاییان این بخش عنوان کرد و افزود: به برکت سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در این راستا اقدامات موثری انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان جوانرود گفت: بهسازی و آسفالت هفت پروژه راه روستایی بخش کلاشی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با 12 میلیارد و 840 میلیون ریال اعتبار با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی افزود: پنج طرح هادی نیز با پنج میلیارد ریال اعتبار در روستاهای هانولان، کلاش باغان، کلاش‌هوش، دولتا‌وبانی‌لوان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

تجلیل از خانواده‌های شهدا‌، سرکشی از مدارس فضاهای آموزشی و دیدار با مردم مرزنشین از دیگر برنامه‌های سفر فرماندار و مسئولان شهرستان جوانرود به بخش کلاشی بود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول