اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهبنان:

ورزش بخشی از فرهنگ جامعه شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان گفت: امروزه ورزش بخشی از فرهنگ جامعه ما شده است و تمرینی برای رشد اخلاقی و جوانمردی محسوب می‌شود.

ورزش بخشی از فرهنگ جامعه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رمضان ایزدی در حاشیه برنامه پیاده‌روی بانوان بسیجی کوهبنان به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی اظهار داشت: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می‌آید.

وی افزود: ورزش مایه پرهیز از کسلی، بیکاری، افزایش توانایی‌های روحی و جسمی و همچنین وسیله‌ای برای اجتماعی شدن و جمعی زیستن است.

ایزدی تصریح کرد: بنا به توصیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ورزشکاران باید هم به ورزش جسمی و هم به ورزش روحی خود توجه داشته باشند به گونه‌ای که ورزشکاران از قدیم به یاد خدا و مولای متقیان حضرت علی و ابوالفضل (ع) بوده‌اند و این مهم‌ترین ویژگی یک ورزشکار و ماندگاری نام او محسوب می‌شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان بیان داشت: امروزه ورزش بخشی از فرهنگ جامعه ما شده و تمرینی برای رشد اخلاقی، جوانمردی و از طرفی مهم‌ترین عامل برای کنترل هوای نفس و تقویت اراده محسوب می‌شود.

ایزدی ابراز داشت: ورزش صحیح همراه با جوانمردی توان انسان را برای انجام کارهای روزمره معین و اجتماعی افزون و زمینه را فراهم می‌کند تا شخص با رغبت بیشتر و بهتری فعالیت‌ها و مهارت‌های خود را انجام دهد و به نتیجه مطلوب دست یابد.

به گزارش فارس، در این برنامه ورزشی و مفرح که به همت مرکز و شبکه بهداشت و درمان و همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری و اداره ورزش و جوانان کوهبنان برگزار شد، شرکت ‌کنندگان مسیر دو کیلومتری میدان شهدا تا سالن ورزشی تختی را پیمودند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول