اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل وزارت ورزش و جوانان کشور تونس

جشنواره ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور منجی القشوری، مدیرکل وزارت ورزش و جوانان تونس، جشنواره ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شد.

جشنواره ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، ظهر امروز این جشنواره در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد و 44 تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در دو گروه در حضور 3 هزار نفر از پرسنل این مجموعه به رژه ورزشی پرداختند.

رشته‌های بسکتبال، والیبال نشسته، تیراندازی، تیراندازی با کمان، واترپلو، کانوپولو، ووشو و کشتی در این شب میهمانان افتخاری و ویژه گروه صنعتی ماهان بودند که در سالن رژه رفتند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در این جشنواره با اشاره به اینکه ورزشکاران خردسال و نوجوانی که در آکادمی‌ فولاد ماهان آموزش می‌بینند ذخیره‌های ورزشی استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک هستند، افزود: تاکنون تیم‌های ورزشی ماهان در بخش بانوان و آقایان بسیار خوب عمل کرده و مقام‌های قابل توجهی در رقابت‌های استانی، کشوری، لیگ‌های برتر، سوپر لیگ‌ها و آسیایی به دست آورده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در رقابت‌های لیگ برتر سال 91 تیم‌های ووشو مردان و بسکتبال بانوان فولاد ماهان صدرنشین جدول مسابقات هستند که با توجه به قهرمانی این تیم‌ها در لیگ سال گذشته امیدواریم در پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را از برای این باشگاه به ارمغان بیاورند.

در این مراسم که با حضور بیش از 3 هزار نفر از اعضای پرسنل و خانواده بزرگ گروه صنعتی ماهان برگزار شد از 39 برگزیده در گروه صنعتی و ورزشی ماهان تقدیر شد.

در ادامه این مراسم در اقدامی از مؤسسان و پایه‌گذاران این گروه صنعتی از جمله عباس و محمد ریخته‌گران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیر دفتر همکاری‌های بین‌المللی و روابط خارجی و مدیرکل امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور تونس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول