اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

ورزش بهترین بازدارنده از آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: ورزش و فعالیت بدنی می‌تواند بهترین بازدارنده جوانان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی باشد.

ورزش بهترین بازدارنده از آسیب‌های اجتماعی است

حمید بغدادی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ تربیت‌بدنی و ورزش شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اگر فرهنگ ورزش، تحرک و فعالیت بدنی در جامعه گسترش یابد می‌تواند در عدم گرایش نوجوانان و جوانان به سمت انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری را داشته باشد.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده از سوی محققان، نوجوانان و جوانانی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند کمتر به سمت دخانیات و اعتیاد گرایش و تمایل دارند.

این مسئول با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان با صرف هزینه‌های هنگفت در‌صدد هستند نسل جوان انقلاب اسلامی را با سوق دادن به سمت اعتیاد بی‌هویت کنند، به همین دلیل با کمک عواملشان انواع مواد مخدر را در اختیار جوانان ایران اسلامی قرار می‌دهند که می‌طلبد جوانان آگاه و هوشیار بوده تا در دام دشمنان نیفتند و در مقابل نیز باید مسئولان در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: خانواده‌ها باید علاوه بر تلاش در زمینه تقویت اعتقادات مذهبی و دینی فرزندانشان، آنان را به سمت ورزش ترغیب کنند تا جوانان ایران اسلامی در دام اهداف شوم دشمنان گرفتار نشوند.

بغدادی بیان کرد: لزوم مشارکت، همسویی و تعامل مسئولان ادارات مختلف با اداره ورزش و جوانان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تحرک در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه ورزش همگانی در بین نسل نوجوان و جوان ضروری و انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: اگر افراد جامعه با ورزش عجین شوند جامعه‌ای پویا، شاداب، سرزنده و بانشاط خواهیم داشت که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود و توطئه‌های دشمنان نیز مانند همیشه خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول