اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران تأثیرگذار نیست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اقتدار نیروهای مسلح، هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران تأثیرگذار نیست.

هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران تأثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار غلامرضا خادم‌بی‌غم جمعه‌شب در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج حضرت آیت‌الله یثربی (ره) و شهدای جانباز شهرستان کاشان با اشاره به هجمه سنگین کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: رهنمودهای عالمانه فرماندهی کل قوا و نیز وجود امکانات گسترده در کشور موجب شده تا مستکبران و زورگویان جهان در رسیدن یه اهدافشان علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام بمانند و این کشور همچنان با استقلال عمل به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: نیروی دریایی ما که زمانی از ساخت کوچکترین قطعات و تجهیزات نظامی عاجز بود امروز به دانش ساخت پیچیده‌ترین سلاح‌های نظامی دست یافته و این نتیجه خودباوری، سعی و همت جوانان ایرانی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ساخت زیردریایی، ناوشکن، انواع سامانه و زیرسامانه‌های دریایی با استفاده از دانش بومی، کار کوچکی نیست و حاصل سال‌ها طراحی، برنامه‌ریزی و مجاهدت متخصصان متعهد نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

خادم‌بی‌غم، دستیابی ایران به توانمندی‌های پیشرفته دفاعی و فضایی را عامل مهمی در تغییر معادلات منطقه‌ای و جهانی به نفع جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار نیروی‌های مسلح ما موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران در تمامی تصمیمات منطقه نقشی اثرگذار و تعیین‌کننده داشته باشد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما هیچ هراسی از دشمن ندارند و با توکل بر خدا، پیروی از فرمان‌ها و رهنمودهای فرماندهی کل قوا و همچنین تکیه بر دانش و تخصص جوانان، راه رسیدن به سربلندی و حفظ استقلال میهن را ادامه می‌دهد که این همان راه شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

خادم‌بی‌غم با اشاره به توطئه‌های متنوع و همه‌جانبه استکبار جهانی در طول سال‌های پس از انقلاب بیان داشت: دشمنان تحمل استقلال و آزادی کشور ما را ندارند و برای رسیدن به اهداف خود به هر وسیله‌ای چنگ می‌اندازند اما ذلت امروز آنها بیانگر این واقعیت است که ملت قهرمان ایران برای حفظ انقلاب بی‌نظیر خود هرگز کوتاه نمی‌آید.

وی با تجلیل از مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان کاشان، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را ادامه راه این عزیزان دانست و متذکر شد: خون‌های بسیاری برای دستیابی به استقلال و امنیت نظام مقدس اسلامی ایران ریخته شده و همه باید قدردان این جانفشانی‌ها باشند. 

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول