اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

بیانات رهبر انقلاب، نقشه راه آینده ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب ترسیم کننده سیاست راهبردی نظام و نقشه راه آینده ملت ایران است.

بیانات رهبر انقلاب، نقشه راه آینده ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان مراغه در دانشگاه مراغه، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تاکید رهبری بر تهدید در مقابل تهدید در واقع تبیین دکترین دفاعی جمهوری اسلامی است و بر این اساس پاسخ ملت ایران در برابر هر تهدیدی سخت و کوبنده خواهد بود.

وی به تصمیم اتحادیه اروپا به تحریم نفتی ایران در شش ماه آینده اشاره کرد و افزود: تهدید مجلس و مسئولان کشور به قطع صادرات نفت به اروپا بلافاصله با واکنش غرب و استیصال آنها روبه‌رو شد و این در واقع کارکرد سیاست تهدید در مقابل تهدید است.

وی با بیان اینکه نعمت استقلال به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان انقلاب به دست آمده خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه ولایت فقیه در رأس انقلاب اسلامی در تندباد حوادث معلوم می‌شود و به اذعان دشمنان، تمام نقشه‌های آنان با سخنرانی مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

بیگی با بیان اینکه نظام سلطه توان آسیب رساندن به جمهوری اسلامی را ندارد تصریح کرد: قدرت نرم ایران در جریان جنگ‌های  33 روزه حزب‌الله لبنان و 22 روزه غزه علیه رژیم صهیونیستی، بر قدرت های غربی که بر طبل جنگ می کوبند، معلوم شده است و ما با شجاعت اعلام می‌کنیم که پشتیبان تمام حرکت‌های ضد صهیونیستی در دنیا هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح طرح‌های عمرانی را نماد حرکت دولت به سمت استقرار عدالت دانست و با بیان این که عدالت باید مبنای پیشرفت و توسعه باشد افزود: دولت‌های گذشته گرچه موضوع پیشرفت را در دستور کار داشتند لکن به دلیل غفلت از عدالت، موجب ایجاد شکاف در بین طبقات اجتماعی شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید طعم شیرین عدالت را احساس کنند اظهار داشت: برنامه‌های دولت نهم و دهم از جمله توجه به مسکن روستایی و طرح مسکن مهر با رویکرد عدالت اجرا شده و امروز کیفیت زندگی مردم متحول شده است.

بیگی تاکید کرد: با وجود تمام فضاسازی‌ها اعتماد مردم به نظام و دولت همچنان پابرجاست و استحکام پشتیبانی مردم را در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: دنیا بار دیگر شعور، معرفت و بصیرت ملت ایران را در صحنه انتخابات آینده تجربه خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان مراغه گفت: ارتقای مراغه در سطوح مختلف قابل مشاهده است و کارهایی که در این شهرستان انجام می‌شود نویدبخش آینده روشن و افق طلایی برای توسعه مراغه است.

وی افزود: مراغه قابلیت تبدیل شدن به تجارت‌شهر را دارد و موقعیت جغرافیایی این شهرستان و ظرفیت‌های حمل و نقل آن در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول