اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

آمریکا نقشه راه همسویی با ایران را به خطا رفته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آمریکا نقشه راه همسویی با ملت ایران را برای کاهش تنش‌ها به خطا رفته چرا که امروز قرن رفتار زورمدارانه و غیرمنطقی با کشورهای آزادی‌خواه نیست.

آمریکا نقشه راه همسویی با ایران را به خطا رفته است
حجت‌الاسلام ولی نظرپور امروز در حاشیه افتتاح همزمان خانه‌های فرهنگ دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خود ساخته است که هر کشوری باید آزادی‌خواهی را از این کشور بیاموزد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه آمریکا با تحریم و تهدید و به بهانه مذاکره با ایران نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد ابراز داشت: امام (ره) با پیام تاریخی خود مبنی بر اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" به همه جهان این نکته را فهماند که تمام جنب و جوش‌های آمریکا در راستای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی آب در هاون کوبیدن و هوا الک کردن است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب ارزش‌های دینی و مذهبی است، افزود: همین ارزش‌ها و عزت‌آفرینی‌هاست که امروز برکات آن را در تمام کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی شاهدیم و همین که ملت امریکا به دست خود پرچم کشورشان را آتش می‌زنند یعنی اینکه هویت کشور امریکا برای هیچ کس قابل قبول نیست.

این مسئول حرکت‌های اخیر در کشورهای اسلامی و عربی را یادآور شد و اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که پس از 33 سال بذر پاشیده شده از سوی بنیانگذار کبیر اسلامی امروز در کشورهای عربی و اسلامی جوانه زده و به درختی تناور تبدیل شده و امروز جهانیان به چشم خود عظمت ایران را به نظاره نشسته‌اند.

نظرپور در ادامه 22 بهمن را سر منشأ تمام حرکت‌های آزادی‌خواهانه در جهان اعلام کرد و گفت: ملت ما 33 سال است فریاد مرگ بر امریکا را سر می‌دهد و این کشور هر روز بیشتر از روز گذشته خجول‌تر، منزوی‌تر و منفورتر می‌‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه صاحب انقلاب خود مردم هستند، ابراز داشت: ملت ایران در 22 بهمن با حضور خود بار دیگر مهر تاییدی بر تثبیت ارزش‌‌های انقلابی خواهند زد و در این روز کشورهای قلدر ماب به چشم خود خواهند دید تحریم و تهدید ایران تنها بازی با الفاظ است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول