اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه:

اقتدار ایران بر پایه حضور نیروهای بسیجی آموزش ‌دیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه گفت: امروز اقتدار کشور ایران بر پایه حضور گسترده نیروهای بسیجی آموزش‌دیده است.

اقتدار ایران بر پایه حضور نیروهای بسیجی آموزش ‌دیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان‌مقدم عصر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه در بشرویه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازی‌های رزمندگان همیشه در صحنه و دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز حضور حماسی بسیجیان و امیدان ولایت در رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه به شرکت بیش از یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان از مرکز شهرستان، بخش‌ها و روستاها در مراسم رژه نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم در این رژه سبب ایجاد حماسه دشمن‌شکن و ناامیدی منافقان و دشمنان نظام شده است.

شهابیان‌مقدم از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی دسته‌های واکنش سریع بیت‌المقدس از امروز تا فردا در بشرویه خبر داد و گفت: این رزمایش بنا به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار نیروهای بسیجی و آموزش مسائل رزمی و آمادگی جسمانی و دفاعی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رزمایش، دو گردان عاشورای پایگاه‌محور و دو گردان‌الزهرا و 14 دسته واکنش سریع بیت‌المقدس توانمندی خود را نشان می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه عنوان کرد: دسته‌های واکنش سریع بدین صورت است که از هر پایگاه یک دسته از بین افراد داوطلب که آمادگی شرکت در برنامه‌های رزمی و میدانی دارند سازماندهی شده‌اند.

شهابیان‌مقدم یادآور شد: با همت فرماندهان پایگاه‌ها، تمام نیروهای بسیج در قالب حلقه‌های صالحین فعال ساماندهی شده و به عضویت گردان‌های عاشورا در می‌آیند.

وی اقتدار کشور ایران را بر پایه حضور گسترده نیروهای بسیجی آموزش‌دیده دانست و گفت: دشمن برای ضربه به نظام اسلامی ایران ساکت ننشسته که بدین منظور باید نیروهای بسیجی در زمینه آموزش‌های رزمی و دفاعی توانمند شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول