اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

هیچ قدرتی نمی‌تواند نقش ایران در معادلات جهانی را نادیده بگیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نقش ایران را در معادلات منطقه و جهان تعیین‌کننده خواند و گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند نقش ایران در معادلات جهانی را نادیده بگیرد

هیچ قدرتی نمی‌تواند نقش ایران در معادلات جهانی را نادیده بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره پاسدار محمدسعید داستانی مشهور به (حمه سلیمان) پیشکسوت عرصه حماسه و جهاد در مسجد قدس شهرستان مریوان اظهار کرد: نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و جهانی شفاف و تعیین‌کننده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند جایگاه ایران را در رخدادهای آینده جهان نادیده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دوستان و دشمنان انقلاب به این واقعیت دست‌یافته‌اند که بدون حضور جمهوری اسلامی در آینده بسیاری از مشکلات حل نشدنی است و بی‌تردید این نقش حساس نیازمند تلاش و جدیت بیشتری است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به نام‌گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: حرکت در این مسیر مشکل و همگان باید در تحقق این شعار که خودکفایی هر چه بیشتر را برای کشورمان به دنبال دارد کوشا باشند.

رجبی با بیان اینکه تحقق این شعار بدون شک اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان را بیش از گذشته تثبیت خواهد کرد، گفت: نامگذاری سال‌ها بدون شک از نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری با توجه به موقعیت منطقه و جهان و افق چشم‌انداز  رو به رشد ایران صورت می‌گیرد و بازخوردهای مطلوب آن در پایان هر سال مشهود است.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی را متذکر شد و افزود: آنچه مسلم است مسیر رو به رشد ایران در عرصه‌های مختلف با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش همه مردم و مسئولین موجب تحیر جهانیان شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به موفقیت‌های چشمگیری کشور در عرصه‌های علمی و فن‌آوری اشاره کرد و افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران در طول چند سال اخیر در زمینه استفاده از انرژی هسته‌ای به جایگاهی رسیده که کشورهای پیشرفته به آن نرسیده‌اند.

رجبی به توانایی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در ساخت تجهیزات نظامی اشاره و تصریح کرد: ساخت تجهیزات جنگی همچون موشک‌ها، ناوشکن‌ و غیره در کشوری که با گسترده‌ترین توطئه‌های دشمنان از جمله جنگ تحمیلی روبه‌رو بود افتخار بسیار بزرگی است.

وی ایمان، شجاعت و ولایت‌مداری را از مهم‌ترین ویژگی‌های پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران با هدف حراست از انقلاب و دستاوردهای این نظام الهی تشکیل و در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

وی ولایت‌مداری پاسداران و در عرصه بودن آنان را بزرگترین رمز موفقیت آنان دانست و گفت: وجود پاسدارانی با چنین شرایط و ویژگی‌هایی در بدنه سپاه این نیروی مخلص را به یک قدرت جهانی و مثال‌زدنی تبدیل کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم محمدسعید داستانی افزود:‌ وجود چنین افرادی در دوران دفاع مقدس موجب افتخار و سربلندی برای این خطه از میهن اسلامی بوده است.

به گفته وی، مرحوم داستانی در طی خدمت صادقانه خود در سپاه پاسداران در سخت‌ترین شرایط حماسه‌آفرینی کرد و شجاعت وی در عرصه دفاع از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول