اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور:

شناخت اقتدار نظامی ایران جرأت تجاوز دشمن را از بین برده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج عشایر کشور گفت: دشمنان به قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی آشنایی کامل دارند و همین شناخت است که اجازه کوچک‌ترین تجاوزی را به آن‌ها نمی‌دهد.

شناخت اقتدار نظامی ایران جرأت تجاوز دشمن را از بین برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی جمشیدی  صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص) در اراک اظهار داشت: امروز ایران اسلامی از نظر آمادگی دفاعی یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود و همه دشمنان به این واقعیت پی برده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن جرأت حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تهدیدهای دشمنان تنها جنگ روانی و تبلیغاتی است، چرا که آنها به خوبی از قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی آگاه هستند و می‌دانند کوچک‌ترین جسارتی علیه این کشور به نابودی خود آن‌ها ختم خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هم‌اینک با بهره‌مندی از تجربه‌های گرانسنگ دوران دفاع مقدس در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد خاطر نشان ساخت: ایران امروز به مراتب مجهزتر و مقتدرتر و آماده‌تر از ایران دوران هشت سال دفاع مقدس است، اگر آن دوران امکانات و تجهیزاتی برای دفاع از کشور وجود نداشت، امروز به برکت خون شهدا، پیشرفته‌ترین و مجهزترین امکانات نظامی ساخت کشور توسط دانشمندان و متخصصین ایرانی در اختیار می‌باشد و ایران اسلامی آماده است در صورت حرکت‌های مذبوحانه دشمنان پاسخی دندان‌شکن و کوبنده به آنان بدهد.

جمشیدی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی همه مسلمانان است گفت: بسیجیان شهادت‌طلب ایران اسلامی آرزو دارند در مقابل رژیم جعلی اسرائیل غاصب صف‌آرایی کرده تا برای همیشه پرونده ددمنشی و جنایت‌های ضد انسانی این رژیم منحوس را ببندند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند امروز قشرهای مختلف مردم به ویژه بسیجیان سلحشور برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی آماده جانفشانی هستند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان نظام و انقلاب پایشان را از گلیم خود فراتر بگذارند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور با اشاره به رزمایش پیامبر اکرم(ص) گفت: اعلام آمادگی همه جانبه و مقتدرانه قشرهای مختلف برای دفاع از نظام اسلامی از پیام‌های بزرگ و ارزشمند این رزمایش است.

جمشیدی انسجام و افزایش توانمندی نیروهای بسیجی را از دستاوردهای این رزمایش عنوان کرد و گفت: بسیجیان با شرکت در این رزمایش بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی به اثبات می‌رسانند.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص) از امروز به مدت دو روز در شهرهای سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول