اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت ساری و میاندرود خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح عادات غذایی در میاندرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت ساری و میاندرود ازبرگزاری کارگاه آموزشی اصلاح عادات غذایی برای کارکنان ادارات این شهرستان خبرداد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح عادات غذایی در  میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، عقیل برزگر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت شرکت ادارات و داوطلب شدن آنها برای آموزش کارکنانشان تصریح کرد: تاکنون ادارات آموزش و پرورش میاندرود، شرکت ملی پخش مواد نفتی و اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای آموزش کارکنان خود اقدام کرده‌اند.

رئیس اداره بهداشت شهرستان‌های ساری و میاندرود با اشاره به ضرورت توجه بیشتر کارکنان ادارات به بحث تغذیه سالم برای ایجاد فرهنگ سلامت در بین کارکنان و خانواده‌های آنها، همچنین تسری بخشیدن این فرهنگ مهم و سلامت آفرین به دیگر لایه‌های جامعه، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی اصلاح عادات غذایی برای کارکنان این ادارات در میاندرود خبر داد.

برزگر با تاکید بر ضرورت انجام و تداوم این آموزش‌ها برای ایجاد سلامتی و روحیه نشاط در ادارات، از مسئولان دیگر دستگاه‌های شهرستان میاندرود خواست تا این مساله را جدی بگیرند.

محمد اسفندیاری معاون فرماندار میاندرود نیز  با اشاره به نقش و جایگاه سلامت و بهداشت در توسعه واعتلای جامعه از ضرورت مشارکت همه اعضا در جلسات ماهیانه این شورا خبر داد و تصریح کرد: هرگونه غیبت در این شورا پذیرفتنی نیست.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل مطروحه در حوزه بهداشت این شهرستان از جمله اقدامات پیشگیرانه درباره بیماری‌های شایع در جامعه و مدارس، ارتقای کیفی تغذیه در مدارس و مهدهای کودک، اتلاف سگ‌های ولگرد و پاکسازی سواحل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش فارس، ضرورت استفاده از دام‌های سالم و مورد تایید دامپزشکی برای مصارف قربانی در عید قربان و شستشوی فرش‌ها وغبار روبی مساجد و حسینیه‌ها در آستانه ماه محرم از دیگر مباحث مهم در این جلسه بود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول