اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خبرگزاری فارس کرمان:

تأمین امنیت غذایی با تلاش دامپزشکی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان گفت: تامین امنیت غذایی به عنوان یک بحث مهم و حیاتی بر عهده دامپزشکی است و با تلاش کارکنان این دستگاه محقق می‌شود.

تأمین امنیت غذایی با تلاش دامپزشکی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر سعیدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: خبرگزاری فارس با حضور نیروهای ولایی و دلسوز انقلاب اسلامی در سال 82 آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در تمام عرصه‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور فعالی دارد، تصریح کرد: این رسانه حرف اول اطلاع‌رسانی در ایران را می‌زند.

سعیدی بیان داشت: خبرگزاری فارس با تلاش نیروهای خود در حال حاضر به رسانه‌ای فرامنطقه‌ای تبدیل شده و غربی‌ها به این نکته اذعان دارند که خبرگزاری فارس تأثیرگذارترین رسانه ایران محسوب می‌شود و در منطقه و جهان اسلام تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی را از طریق خبرگزاری فارس رصد می‌کنند، افزود: اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و سیاست‌های کلان ملی و امنیتی نظام خط قرمزهای این رسانه هستند.

سعیدی اذعان داشت: خبرگزاری فارس خط مقدم در حوزه مبارزه با جنگ نرم است و ما در تمام زمینه‌ها ورود پیدا می‌کنیم.

وی در مورد تعامل خبرگزاری فارس در استان کرمان با دامپزشکی بیان داشت: ما به بحث دامپزشکی و فعالیت‌های آن اهمیت می‌دهیم زیرا تامین امنیت غذایی به عنوان امری مهم و حیاتی بر عهده این مجموعه است و با تلاش کارکنان این دستگاه محقق می‌شود.

سعیدی با اشاره به هم مرز بودن کرمان با سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بسیاری از مسکلات موجود در کرمان مانند قاچاق انسان، دام و موادمخدر و حضور افاغنه غیر مجاز ناشی از این هم‌مرزی است.

وی ابراز داشت: خبرگزاری فارس در بین رسانه‌های فعال در استان کرمان بیشترین حجم همکاری با اداره کل دامپزشکی و سازمان‌های تابعه آن در شهرستان‌ها را دارد.

سعیدی با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این سایت‌ها، حجم فعالیت‌های خبرگزاری فارس در استان‌های مختلف افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول