اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر پوشش گسترده اخبار سفر رهبر انقلاب

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی تقدیر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی به خاطر پوشش گسترده اخبار سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هشتمین اجلاس سراسری دفاتر استانی خبرگزاری فارس تقدیر شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این آیین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجموعه هتل گلستان مشهد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از خدمات اکبر منصوری سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی قدردانی شد.

در متن تقدیرنامه مدیرعامل خبرگزاری فارس آمده است: بی‌شک اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رسالت بزرگ و مقدس الهی است که حضور در این ساحت چون بودن در صحنه کارزار، شایستگی می‌طلبد و تحسین و اجر اخروی!

سیدنظام‌الدین موسوی در این تقدیرنامه می‌افزاید: امروزه که دشمنان از همه امکانات خود در مسیر بسط جهل و گسترش ظلمت به اذهان و دل‌ها بهره‌ می‌گیرند، اطلاع‌رسانی درست از کارآمدی نظام دینی و شرح دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون، پاسخ‌دهی به شبهات و افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، امری ضروری می‌نماید.

این تقدیرنامه افزوده است: به این وسیله تعهد جنابعالی و زحمات شما در عمل به مأموریت و رسالت یاد شده را قدر می‌نهیم و از پوشش کامل و سریع اخبار سفر مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر می‌نماییم.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی تاکنون در سه اجلاس سراسری دفاتر استانی خبرگزاری فارس در تهران، شیراز و مشهد به عنوان استان نمونه در خبرگزاری فارس کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول