اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

برای مقابله با مشکلات مسئولان همدل شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: برای مقابله با مشکلات باید مسئولان با هماهنگی و همدلی گام بردارند.

برای مقابله با مشکلات مسئولان همدل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اداره کشور بدون وابستگی به درآمدهای نفتی و بر اساس اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: سفرهای مقام معظم رهبری منشا خیر و برکات بسیاری برای استان‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از امام خمینی (ره) سکاندار انقلاب اسلامی است، افزود: وجود با برکت مقام معظم رهبری موجب مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

خاتمی خاطرنشان کرد: برای مقابله با مشکلات باید مسئولان با هماهنگی و همدلی گام بردارند.

وی با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن در صحنه حضور داشته‌اند، یادآور شد: مردم با جان، مال و فرزندان خود از انقلاب و آرمان‌های آن تاکنون دفاع کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اتحاد، انسجام، شور و هیجان، عشق به ولایت را از آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: باید مسئولان نیز نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مردم است، خاطرنشان کرد: دشمنان از دستیابی ایران اسلامی به انرژی هسته‌ای پاک در هراس هستند و این امر موجب دشمنی آنان با نظام شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول