اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی‌های خانگی

حساسیت تماشاگران تیم نفت را دچار مشکل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های خانگی حساسیت و توقع زیاد تماشاگر در بازی‌های خانگی است.

حساسیت تماشاگران تیم نفت را دچار مشکل کرده است

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص عدم نتیجه‌گیری‌ خوب تیم نفت در بازی‌های خانگی اظهار کرد: یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های خانگی حساسیت و توقع زیاد تماشاگر در بازی‌های خانگی است.

وی افزود: تماشاگران در دقایق پایانی بازی در صورت کسب نتیجه بد با توهین و بددهنی، بازیکنان را تحت فشار قرار می‌دهند و همین امر آنها را در بازی‌های بیرون از خانه با آرامش بیشتری مواجه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: برای حل این معضل نیز برنامه‌ریزی در نظر گرفته و در راستای رفع آن هستیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا جلساتی را نیز با لیدرها و هواداران تیم برگزار می‌کنیم که در آن به این مهم نیز پرداخته می‌شود تا لیدرها با باشگاه هماهنگ و همسوتر باشند.

صالحی همچنین عنوان کرد: در این راستا مسئولان فرهنگی و رسانه‌ها نیز باید با تعامل و هماهنگی مضاعف باشگاه را حمایت کرده و در جهت تعالی پیش ببرند، نه اینکه با حاشیه‌سازی مشکل‌تراشی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: کم کردن حاشیه کار آسانی نیست اما نیازمند برنامه‌ریزی دراز مدت بوده که عوامل و کادر فنی تیم فوتبال نفت آبادان به آن دقت نظر و توجه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول