اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مردم ساری:

نفت ایران روی دستمان نمی‌ماند/ انقلاب ما دنیا را فرا گرفت

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به اینکه نفت ما روی دستمان نمی‌ماند، گفت: انقلاب ما دنیا را فرا گرفته است.

نفت ایران روی دستمان نمی‌ماند/ انقلاب ما دنیا را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران با اشاره به شهادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: جوانان ما باید این امام را الگو قرار دهند.

طبرسی ادامه داد: جوان بی‌نماز، جوان بی‌هویت است و جوانان ما باید با الگو قرار دادن امام جواد، از تله‌های دشمن رهایی یابند.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه باید شیعیان محکمی باشیم، یادآور شد: اگر کسی عقاید شیعه را زیر سئوال برد ما نباید بشکنیم.

وی با بیان اینکه سنگریزه‌های عرفان‌های کاذب و کلوخ‌های سست شیطان پرستی نباید جوانان ما را بشکند، افزود: تنها راه دشمن مبارزه فرهنگی است و ما باید آگاه باشیم.

طبرسی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه، متذکر شد: ‌ازدواج این دو بزرگوار یک ازدواج الگویی اشت و امیدواریم فرزندان ما هم عاقلانه ازدواج و عاشقانه زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فضای ازدواج باید فضای سازگاری و فداکاری باشد، گفت: جنگ، نزاع و طلاق امروز از آسیب‌های جامعه ما است که به نوعی ارمغان شوم غرب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید از جامعه، جوانان و ازدواج مراقبت کنیم، خاطرنشان کرد:‌ فساد، فحشا و ارتباط‌های نامشروع به دلیل سنگین شدن ازدواج است و این رسوم را خودمان بنا نهاده‌ایم و خودمان هم می‌توانیم از میان برداریم.

طبرسی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی، گفت:‌ امروز آمریکا از همین منافقان کوردل که حتی به یک پیرمرد رحم نکردند، در قالب آزادی حمایت کرده و از لیست تروریست‌ها خارج می‌کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن ملاقات‌های عمومی استاندار، بیان داشت:‌ برگزاری این نشست‌ها گو اینکه همه مشکلات حل نمی‌شوند و نمی‌توان مشکلات گرانی و بیکاری را رفع کرد، اما همین که یک مسئول با گشاده‌رویی و تبسم به مراجعه کنندگان پاسخ دهد، خیلی آتش‌ها را خاموش کرده و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: از استاندار مازندران تقاضا دارم مدیرانی که خوب کار می‌کنند را معرفی و تشویق کند.

طبرسی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد:‌ این ملاقات‌ها از کارهای خوب و کارنامه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دنیا کور نیست و محبت و پیوند مردم با رهبری را می‌بیند، ادامه داد:‌ آنها باید رهبری خودشان را با رهبر معظم ما مقایسه کرده و بدانند که رهبری به چه معنا است.

خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به اینکه مردم استان خراسان شمالی مدت‌ها منتظر چنین ملاقاتی بودند، یادآور شد: برخی ناراحتی‌ها و نگرانی‌ها وجود دارد، اما مردم ما رهبر و خون شهدا را رها نمی‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه رهبری به مشکلات نوسانات ارز و... آگاه هستند، اذعان داشت:‌ ما از دشمن هیچ امیدی نداریم و در دفاع مقدس دشمن جوانان ما را ذبح کرد و الان قصد دارد اقتصاد ما را ذبح کند و ما در دفاع مقدس ایستادگی کردیم و موفق شدیم و این ایام را هم باید بگذرانیم.

طبرسی با اشاره به اینکه مسئولان باید با هم متحد باشند، متذکر شد: نباید صحبت‌هایی داشته باشند که موجب دلهره مردم شود و سیاسی هم صحبت نکنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات خاطرنشان کرد:‌ شاید عده‌ای هرچه دلشان بخواهد را عنوان کنند، اما در مقابل این عده باید بگوییم ما رهبری داریم و ایشان هرچه فرمودند، همان ملاک است.

خطیب جمعه مردم ساری با بیان اینکه تقوا باید در مدیریت بحران خودنمایی کند، ادامه داد: مدیریت‌ها باید قوی و نیرومند باشد و اگر هم ضعفی بود که البته بود، باید رفع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نفت ما روی دستمان نمی‌ماند، اذعان داشت: انقلاب ما دنیا را فرا گرفته است.

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول