اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان خبر داد

احداث نقاط عرضه فرآورده‌های نفتی در پایانه‌های روستایی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان از احداث نقاط عرضه نفت و فرآورده‌های نفتی در پایانه‌های روستایی خبر داد.

احداث نقاط عرضه فرآورده‌های نفتی در پایانه‌های روستایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اصغر عباسی شامگاه شنبه در جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان، اظهار کرد: سوخت‌رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی از برنامه‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شرکت نفت در کنار سایر دستگاه‌های متولی انرژی به منظور تامین سوخت، خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند، افزود: مشکلی برای توزیع سوخت در استان وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه ناحیه مرکزی زنجان شامل شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ایجرود می‌شود، افزود: در این ناحیه 17 درصد جمعیت شهرنشین زیر پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفت قرار دارند.

وی با بیان اینکه در ناحیه مرکزی زنجان 83 درصد جمعیت روستایی از خدمات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مشکلی برای توزیع فرآورده‌های نفتی در این بخش وجود ندارد.

عباسی با اشاره به اینکه در ناحیه ابهر نیز دو درصد جمعیت شهری زیر پوشش این شرکت هستند، افزود: 98 درصد خانواده‌های روستایی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره زیر پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستند.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان خدابنده نیز دو درصد جمعیت شهری زیر پوشش این شرکت هستند، افزود: 75 درصد روستاهای این شهرستان نیز زیر پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قرار دارند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان توزیع به موقع نفت و فرآورده‌های نفتی را از برنامه‌های این شرکت دانست و گفت: ارائه خدمات از طریق دفاتر آی‌سی‌تی روستایی از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی با بیان اینکه واگذاری ایستگاه‌های عرضه به مردم از برنامه‌های این شرکت است، متذکر شد: ‌با شناسایی نقاط مختلف توزیع نفت و فرآورده‌های نفتی به مردم انجام می‌شود.

عباسی از احداث نقاط عرضه در پایانه‌های روستایی خبر داد و اذعان داشت: بازدیدهای لازم از این مناطق صورت گرفته و اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول