اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حجاب و عفاف سبب امنیت و افزایش قرب و ارزش هر فرد می‌شود و باید به این امر توجه و در افزایش جایگاه حجاب و عفاف فعال باشیم.

رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به ناپسند بودن کم‌فروشی و گرانفروشی گفت: به عینه مشاهده کرده‌ام که کم فروشی‌ها و گرانفروشی‌های بی‌دلیل و بی‌علتی در شهرستان صورت می‌گیرد و این عمل نزد خدا و اولیا الله امری ناپسند و مذموم بوده و حق‌الناس است.

وی افزود: در این وضعیت که دشمنان بر ملت ایران فشار آورده و نمی‌خواهند که ما در مسیر پیشرفت و توسعه خود به نقطه متعالی برسیم وظیفه همه ما این است که با کمک و کمی شکیبایی کمر مشکلات را خم و پیروز و سرافراز همچون گذشته از این موقعیت خارج شویم.

این مسئول بیان داشت: رعایت حریم‌های تعیین شده توسط شهرداری و مسئولان مربوطه درباره کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، لازم است برای آرامش و آسایش خود و دیگران این حریم‌ها و عقب نشینی‌ها رعایت شود تا شهر و روستایی آراسته داشته باشیم.

امام جمعه رامسر گفت: امیدواریم ترمیم نوارهای حفاری آسفالت شهر رامسر بزودی به سرانجام رسیده و شکل و ظاهر شهرستان از این حالت خارج شود.

مرتضوی با قدردانی از اعزام دانش‌آموزان دختر در قالب گروه‌های راهیان نور به مناطق جنگی و عملکرد بسیجیان و نیز خواهران بسیج و گروه‌های فعال زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف سبب امنیت و افزایش قرب و ارزش هر فرد می‌شود و باید به این امر توجه و در راه افزایش جایگاه حجاب و عفاف فعال باشیم.

وی اذعان داشت: در این زمان که دشمن جنگ نرم را هر روز برای ما و فرزندانمان برنامه‌ریزی کرده است، اعزام گروه‌های راهیان نور امری بسیار تاثیرگذار و مثبت در روحیه و تفکر دانش‌آموزان و فرزاندانمان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول