اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد

تشکیل کمیته استراتژیک در دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از تشکیل کمیته استراتژیک کارکنان، استادان و دانشجویان به منظور ارتقای وضعیت خدمات‌دهی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

تشکیل کمیته استراتژیک در دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مناسبت سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این واحد دانشگاهی یکی از مهم‌ترین واحدهای دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد بوده که حدود 9 هزار دانشجو دارد.

دانشگاه آزاد گچساران پتانسیل بالایی برای توسعه دارد

وی بیان داشت: تلاش برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به دانشجویان و اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی ضرورت دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی و تبادل نظر و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها در راستای ارتقای کیفیت خدمات علمی و آموزشی، فرهنگی، رفاهی و خدمات‌رسانی در دیگر زمینه‌ها به دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

محمودی با بیان اینکه عاشق خدمت در دانشگاه هستم، ابراز داشت: خدمت در دانشگاه را فرصتی مهم برای خود می‌دانم و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و توسعه هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی همت مضاعف کرده و شبانه‌روز تلاش می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاداتی در زمینه خدمت در دیگر واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌های متعدد پیشنهاد شد، تصریح کرد: واحد گچساران را به دلیل دارا بودن پتانسیل فراوان برای توسعه انتخاب کردم.

محمودی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: احترام به یکدیگر و تکریم ارباب رجوع در محل کار آرامش ایجاد کرده و نشاط را به دنبال دارد.

وی دین‌مداری را عاملی مهم در رعایت حقوق دیگران دانست و ادامه داد: دین مبین اسلام، دین نشاط و محبت بوده و از خشونت و بداخلاقی مبرا است.

ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان دغدغه‌ دانشگاه آزاد گچساران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار داشت: این شهرستان محل رشد و ترقی بوده و مردم آن ظرفیت بالایی دارند و اعتقاد راسخی بر استفاده خوب و مطلوب از این ظرفیت‌ها دارم.

محمودی با تأکید بر پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و دوری از تهمت و غیبت افزود: تجسس در امور دیگران در آموزه‌های دینی ما نفی شده و در سیره عملی اولیای خدا به محبت و احترام تأکید فراوان شده است.

وی ابراز داشت: کار قانونی ارباب رجوع را باید به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و اگر کارش منع قانونی داشت باید رضایت خاطرش را با توضیح کافی که برایش می‌دهیم، جلب کنیم.

محمودی با تأکید بر لزوم تلاش برای در انتظار نماندن و معطل نشدن ارباب رجوع تصریح کرد: در مقابل ارباب رجوع باید تواضع و فروتنی داشته باشیم و خودمان را خدمتگزار آنها بدانیم.

وی با بیان اینکه تکبر و غرور انسان را خرد کرده و به ورطه نابودی می‌کشاند، ادامه داد: ما باید با دوری از این رذایل دوستی، محبت و مهربانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

محمودی از تشکیل کمیته استراتژیک کارکنان، استادان و دانشجویان در این واحد دانشگاهی خبر داد و ابراز داشت: ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان از جمله دغدغه‌های دانشگاه است.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان دانشگاه نباید شرمنده خانواده‌هایشان شوند، یادآور شد: تمام روزنه‌های قانونی و سلایق شخصی و پیشنهادات را به منظور ارتقای وضعیت معیشتی به کار می‌بندیم.

به گزارش فارس، آرمین محمودی در تاریخ 12 مهر ماه به عنوان ریاست دانشگاه آزاد گچساران منصوب شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول