اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنجم تا هفتم آبان

داور قمی قاضی المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد شد

خبرگزاری فارس: داور جوان و مطرح کشتی استان قم که دارای مدرک درجه یک بین‌المللی قضاوت در رشته کشتی است برای قضاوت در رقابت‌های المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

داور قمی قاضی المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این داور ارزنده رشته کشتی استان قم سعید عباسی دارنده مدارک پیشرفته داوری کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی است که در سال‌های اخیر به دنبال تلاش و پشتکاری که از خود نشان می‌دهد، در عرصه کشتی موفق شده است مدارج ترقی در داوری را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کند.

داور جوان کشتی استان قم در حال حاضر تنها داور دارای مدرک درجه یک بین‌المللی قضاوت کشتی است و در جریان برگزاری سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام فجر و هشتمین دوره جام یادگار امام نیز قضاوت کرد.

سعید عباسی که هم‌اکنون 30 ساله است، از سال 2007 مدرک درجه سه بین‌المللی قضاوت در رقابت‌های رشته کشتی را دریافت کرده است و در حال حاضر در زمره داوران آینده‌دار کشتی کشورمان قرار دارد و در میادین مختلف داخلی و برون مرزی نیز قضاوت کرده است.

آخرین خبر از موفقیت‌های این داور قمی موفقیت وی در کسب مدرک درجه یک بین‌المللی کشتی در سال 2012 است که این مهم موجب شد تا عباسی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام رقابت‌های مهمی را قضاوت کند.

عباسی از پنجم تا هفتم آبان ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که با شرکت برترین‌های این رشته در قم برگزار شد، یکی از داوران قضاوت‌ کننده بود که توانست دو مسابقه فینال اوزان مختلف را سوت بزند.

رقابت‌های قهرمانی کشتی المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در روزهای پنجم تا هفتم آبان ماه برگزار می‌شود و طی آن سعید عباسی داور ارزشمند کشتی استان قم نیز یکی از داوران بین‌المللی دعوت شده برای قضاوت در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول