اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

افزایش رشته‎های تحصیلی دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از افزایش رشته‎های تحصیلی این دانشگاه به بیش از 80 رشته خبر داد.

افزایش رشته‎های تحصیلی دانشگاه آزاد گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضاعلی محسنی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار داشت: در حوزه معاونت آموزشی اعضای هیئت علمی به بیش از 220 نفر ارتقا پیدا کرده است و افزایش تعداد دانشجو را نیز در این واحد دانشگاهی شاهد بودیم.

وی از تاسیس سه دانشکده مستقل در این واحد خبر داد و افزود: تلاش همه‌جانبه برای راه‎اندازی دکترای حرفه‎ای رشته‎های علوم پزشکی، تکمیل پرونده سه رشته تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی، بیش از 20 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 25 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی علاوه بر رشته‎های مصوب قبلی است.

این مسئول با بیان اینکه این واحد در سال 66 با پذیرش دانشجو در سه رشته کشاورزی، عمران و زیست‎شناسی فعالیت خود را آغاز کرده است یادآور شد: پس از 25 سال تلاش و فعالیت شبانه‎روزی این دانشگاه با درجه بالا و بیش از 2 هزار و 100 امتیاز به عنوان دانشگاهی برنامه‎محور از واحدهای دانشگاهی مطرح در سطح کشور شناخته شده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اضافه کرد: این واحد با استفاده از ظرفیت‎ها و توان علمی توانسته در زمره یکی از بهترین مراکز علمی و دانشگاهی در منطقه و کشور قرار بگیرد.

محسنی ادامه داد: همچنین این واحد با تدوین برنامه اول پنج ساله توسعه از سال 86 تا 90 گام‎های بسیار خوبی در زمینه‎های آموزشی، پژوهشی، عمرانی، اداری و مالی، سما، دانشجویی و فرهنگ اسلامی با هدف ارتقای کمی و کیفی واحد برداشته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات حوزه معاونت پژوهش و فناوری خاطر نشان کرد: حمایت از اعضای هیئت علمی در چاپ بیش از 500 مقاله در مجلات علمی اعم از ISI و ISC، حمایت از چاپ 34 عنوان کتاب اعضای هیئت علمی، حمایت از انجام بیش از 200 طرح پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی و جذب کامل بودجه پژوهشی واحد در سه سال گذشته از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول