اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد فومن و شفت معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم فرهاد دانشجو مجتبی ملکی‌چوبری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت شد.

رئیس دانشگاه آزاد فومن و شفت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در جهان نامید و اظهار کرد: این دانشگاه در استفاده از نخبگان و نیروی مستعد، جوان و با روحیه بسیجی برای افزایش سطح علمی و فرهنگی در اقشار جوان جامعه تاکید دارد.

علیرضا اقدامی افزود: حضور در دانشگاه آزاد اسلامی  فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی ایران است و باید از آن به نحو مطلوب بهره‌مند شد.

وی ابراز کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 400 واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور در زمینه تولید علم و دانش و توجه به مسایل تربیتی و فرهنگی دانشگاهیان بسیار پیشرو بوده و به موفقیت‌های بسیاری نیز دست یافته است.

این مسئول با اشاره به قابلیت‌های بسیار بالای گیلان به ویژه فومن و شفت بیان کرد: مدیران و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی در این دو شهرستان با توجه به همیاری مناسبی که مسئولان این شهرستان وجود دارد که می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را به جایگاه واقعی خود برسانند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خواستار افزایش رشته‌ها و اعضای هیئت علمی در واحد دانشگاهی فومن و شفت شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور فرهاد دانشجو بر توسعه و گسترش فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی(ص) تاکید دارد.

مجتبی ملکی‌چوبری افزود: مدیران و مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی باید در دست راست خود پرچم پرافتخار فرهنگ دینی و توجه به مسایل اعتقادی دانشگاهیان را به همراه داشته باشند.

وی تربیت و تهذیب در کنار علم و دانش را موجب سعادتمندی و رونق جامعه دانست و با بیان اینکه بافت جمعیتی شهرستان‌های فومن و شفت با دارا بودن عالمان بزرگی مانند آیت‌الله بهجت فومنی دارای فرهنگی غنی و اسلامی است، گفت: در مسیر توسعه مسایل فرهنگی و اسلامی و توجه به مسایل ارزشی و اعتقادی برنامه‌ریزی‌های مدونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت صورت می‌گیرد.

این مسئول افزایش درجه واحد از کوچک به متوسط، احداث یک ساختمان آموزشی مناسب برای دانشجویان و اساتید را مهم‌ترین برنامه ذکر کرد.

وی تصویب رشته‌های تاثیرگذار و مورد نیاز جامعه با توجه به موقعیت جغرافیای و ظرفیت‌های شهرستان، افزایش درآمدها و ایجاد منابع مالی جدید، استقرار و انجام برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در شفت با توجه به مطالبات به حق مردم در این شهرستان و نیز توجه ویژه به مسایل فرهنگ دینی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در دوران مدیریتی در واحد فومن و شفت عنوان کرد.

ملکی‌چوبری از پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان این دو شهرستان، رئیس و دبیر منطقه 17 برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بسیار قدردانی کرد.

رئیس سابق واحد فومن و شفت نیز در مراسم مذکور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دوره مدیریتی خود اظهار کرد: خرید یک قطعه زمین 32 هزار متری برای احداث فضای دانشگاهی، ایجاد کتابخانه و نمازخانه و همکاری با دیگر اداره‌ها و نهادها برای برگزاری برنامه و همایش‌های فرهنگی و دینی از جمله فعالیت‌های مهم است.

علیرضا فرخ‌بخت فومنی افزود: در واحد دانشگاهی فومن با حضور 30 عضو هیئت علمی و استقرار 24 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی حدود یک‌هزار دانشجو مشغول به تحصیل علم و دانش هستند.

وی وجود دانشگاه آزاد اسلامی در فومن و شفت را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: حضور در این محیط دانشگاهی سبب افتخار و سرافرازی دست‌اندرکاران این دانشگاه است.

در مراسم مذکور مجتبی ملکی‌چوبری با حکم فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد و از تلاش‌های محمدرضا فرخ‌بخت فومنی قدردانی به عمل آمد.

ملکی‌چوبری پیش از این معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، لشت‌نشا، زیباکنار و واحد لاهیجان بود.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول