اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره برق شهرستان گناوه خبر داد

تبدیل شبکه هوایی برق بازار گناوه به شبکه زمینی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره برق شهرستان گناوه گفت: شبکه هوایی برق بازار گناوه به عنوان یکی از شبکه‎های مهم این شهر به شبکه زمینی تبدیل می‎شود.

تبدیل شبکه هوایی برق بازار گناوه به شبکه زمینی

نعمت‌الله احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در گناوه اظهار داشت: این طرح یکی از اولویت‎های مهم امسال این اداره است که اجرای آن با جدیت در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: مطالعه این طرح به پایان رسیده و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن بیش از 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدزاده افزود: با توجه به اینکه شهرستان گناوه یکی از مناطق مهم گردشگری استان بوشهر است امیدواریم با تامین به موقع این اعتبار هر چه سریع‎تر شاهد اجرای این طرح و رفع مشکلات موجود در این حوزه باشیم.

وی با تقدیر از همکاری نهادهای مرتبط با اجرای این پروژه بیان کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه به دنبال همکاری و حمایت هر چه بیشتر شهرداری، اداره مخابرات، اداره آب و گاز در زمینه صدور مجوزهای لازم هستیم.

سرپرست اداره برق شهرستان گناوه با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش در شهرشتان گناوه گفت: در دولت‎های نهم و دهم 28 روستای شهرستان گناوه برق‎دار شده است.

احمدزاده افزود: در ماه جاری روشنایی خیابان‌های تربیت، خیابان فضیلت، ورودی روستای مال قائد و ورودی روستای قلعه حیدر اجرا شده و به بهره‎برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: این پروژه‎ها در مجموع 2 هزار و 600 متر شبکه برق را شامل می‎شوند.

احمدزاده گفت: چهار دستگاه ترانس 315 کاوا در محله مناره، خیابان ابومسلم، کوی بعثت و خیابان جمهوری با 890 متر شبکه فشار ضعیف و متوسط به بهره‎برداری رسیده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول