اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فروش شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی:

40 درصد مشترکان بدهکار شرکت برق بدهی خود را پرداخت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: 40 درصد مشترکان بدهکار این شرکت، بدهی‌های معوق خود را پرداخت کردند.

40 درصد مشترکان بدهکار شرکت برق بدهی خود را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، حسین حیدرپور اظهار کرد: پس از تذکرات پی در پی به مشترکان بدهکار شرکت مبنی بر تسویه حساب بدهی‌های معوقه خود، 40 درصد مشترکان بدهکار، نسبت به تسویه حساب خود اقدام کردند.

وی با بیان این که بیشتر این مشترکان، مشترکان بخش خانگی و تجاری بوده‌اند، یادآور شد: بیشتر بدهی مشترکان به شرکت توزیع برق استان به مشترکان صنعتی و تجاری مربوط است و بنابراین از این مشترکان می‌خواهیم هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

حیدرپور تصریح کرد: در حال حاضر با تسویه حساب 40 درصد مشترکان بدهکار، رقم بستانکاری شرکت توزیع برق استان به 43 میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است که باز هم رقم بالایی محسوب می‌شود.

وی گفت: خوش‌حسابی مشترکان برق باعث می‌شود، خدمات‌رسانی روند مطلوب‌تری به خود گیرد، بنابراین ضمن تشکر از مشترکان خوش‌حساب و همچنین مشترکان بدهکاری که به تذکرات مأموران جامه عمل پوشاندند، پرداخت به موقع بهای قبوض را از شهروندان استان خواستاریم.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت بدهی‌ها، شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی ناچار است نسبت به قطع اشتراک برق مشترکان بدهکار اقدام کند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول